הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של ספטמבר

Tomb Raider: Definitive Edition, Crysis 3 ועוד

מיקרוסופט לא מתפשרת על כותרים איכותיים ומציעה לנו את Tomb Raider: Definitive Edition בחינם בחודש ספטמבר לצד כותרים אחרים

מאז שהחליטה לחלק שני משחקי Xbox One בחודש, מיקרוסופט לא מאטה את הקצב ומספקת למנויי שירות ה-Xbox Live Gold לפחות כותר AAA אחד בחודש - ועוד בתזמון הכי טוב שיש. בחודש שעבר זה היה Metal Gear Solid V: Groud Zeroes שסגר לנו את הפינה לקראת ההשקה של Metal Gear Solid V: The Phantom Pain עוד מספר ימים, והחודש זה Tomb Raider: Definitive Edition לקראת ההשקה בנובמבר של Rise of the Tomb Raider. גם חובבי האינדי לא נותרו מקופחים, אז אילו משחקים מחכים לנו בחינם בחודש ספטמבר?

Xbox 360

Battlestations: Pacific

בין ה-1 ל-15 בספטמבר נוכל להוריד את Battlestations: Pacific ולקפוץ היישר למלחמת העולם השניה והקרבות בין ארה"ב ליפן באוקיינוס הפסיפי. נוכל לפקד על יחידות ולהשפיע על מהלך הקרב בתור מפקדי הכוח, וגם להיכנס לתא הטייס או תא הפיקוד בספינת קרב ולחוות את המלחמה מקרוב.

Crysis 3

זכיון היריות שעשה היסטוריה אמנם לא הצליח לשחזר את ההצלחה עם Crysis 2 ו-3, אבל קשה להתווכח עם העובדה ש-Crysis 3 הוא אחד המשחקים היפים והמרשימים ביותר בתולדות ה-Xbox 360. אם עוד לא יצא לכם, כדאי לשחק את הקמפיין עמוס האקשן שלו ואולי, רק אולי, תצליחו למצוא יריבים בשרתי האונליין של המשחק.

Xbox One

The Deer God

משחק האינדי היחיד שמיקרוסופט מציעה החודש הוא The Deer God, אותו נוכל להוריד לאורך כל חודש ספטמבר. במשחק אנו מגלמים צייד שנכלא בגוף של צבי, וכעת עלינו לשרוד את הטבע וללמוד על קארמה, משמעות החיים ועוד עניינים פילוסופים.

Tomb Raider: Definitive Edition

בין ה-16 לספטמבר ל-15 באוקטובר נוכל להוריד את הגרסה המשופרת של Tomb Raider שיצא במקור לקונסולות הדור הקודם. גרסת ה-Definitive Edition מביאה איתה גרפיקה יפה יותר, קצב פריימים של 60 לשניה וכל תוכן ה-DLC שיצא למשחק. עסקה לא רעה בכלל והזדמנות טובה להשלים פערים לקראת המשחק הבא בסדרה, שיושק בנובמבר בלעדית ל-Xbox.

זה מה שיש לנו לחודש הקרוב. מה דעתכם על ההיצע של מיקרוסופט לספטמבר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:38 26.08.2015 | KOJIMA KOJIMA (אורח)

    תודה על הפרסום אבל רק תיקון קטן: הTOMB RAIDER רץ בקצב 30 פריימים על האקס בוקס ואן.
    ואני בתור בעל PS4 בהחלט מעדיף את המשחקים שמגיעים לLIVE GOLD.

  2. 2

       | פורסם ע"י