הרשמה

פלשו לבסיס של שחקנים אחרים ב-Metal Gear Solid V Online

סרטון ההדגמה מציג השתלטות על אסדת קידוח בלב ים

הדגמת משחקיות מתוך כנס גיימסקום מציגה משימה של חצי שעה

[עדכון] - מצב הבסיסים יגיע עם ההשקה של MGS V: The Phantom Pain ולא יהיה חלק מ-Metal Gear Online שיושק בהמשך הדרך. נוכל להגן ולפלוש לבסיסים כבר מהרגע הראשון שהמשחק יגיע לחנויות.

בשבוע שעבר גילינו כי Metal Gear Solid V: The Phantom Pain יושק לקונסולות ולמחשב באותו תאריך, אך מצב הרשת של המשחק יגיע באיחור לכל הפלטפורמות ויגיע אחרון ל-PC. אבל מה עושים בכלל במצב הרשת ואיך הוא עובד?

מצב הרשת של The Phantom Pain יתחלק לשניים: החלק הגדול יותר הוא Metal Gear Online שיתמקד על קרבות מרובי שחקנים ברשת ויגיע למשחק מאוחר יותר, והחלק השני הוא מצב הבסיסים שיהיה זמין עם השקת המשחק ב-1 לספטמבר.

במצב זה אנו נוכל לבנות בסיס, לגייס שכירי חרב ולהגדיל את אמצעי האבטחה. כדי להשיג לעצמנו עוד משאבים ולהחליש את כוחות האויב, נוכל "לפלוש" לבסיסים של שחקנים אחרים ברשת, לעבור דרך ההגנות שלהם ולקחת מהמשאבים שלהם לעצמנו. בסרטון המשחקיות למטה תוכלו לראות הדגמה בת חצי שעה בה השחקן התוקף מנסה לפלוש לבסיס הממוקם בלב ים על אסדת קידוח. בזמן שהוא מנסה לחבל בבסיס, על השחקן המגן לאתר ולחסל אותו בהקדם האפשרי.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain יושק ב-1 לספטמבר עבור ה-PC, Xbox One וה-PS4. רכיב הרשת של המשחק, Metal Gear Online, יושק לקונסולות ב-6 לאוקטובר ובמהלך ינואר 2016 ל-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:48 09.08.2015 | KOJIMA KOJIMA (אורח)

    האופטימציה של המשחק נראית כל כך טובה,אני מאמין שלא תהיינה בעיות.
    סך הכל רעיון מאוד נחמד אשמח לעשות טרור בבסיסים תמימים חח.

  2. 2

    10:14 10.08.2015 | אין על מטאל גיר סוליד אין על מטאל גיר סוליד (אורח)

    אור, בשביל להוסיף ערך מוסף למשחק הגאוני הזה, אתה צריך לפי דעתי לעשות פה כתבה שלמה על הסכסוך שקרה בין קונאמי ל-קוג׳ימה. זה הולך להיות המשחק האחרון בסדרה עם קוג׳ימה (הזכיון שייך לקונאמי).
    תנו קצת במה לדברים הגדולים באמת בעולם המשחקים ולא למשחקי בכיינים חולפים. זו הסדרה שתישאר לנצח בראש של השחקנים.

  3. 3

    12:36 10.08.2015 | אור מנטש אור מנטש

    אם לומר את האמת, הסכסוך עם קוג'ימה זה רק נדבח אחד להתנהלות הסופר-כושלת של קונאמי כמעט בכל דבר אפשרי. כתבנו לא מזמן על הדיווחים שיצאו מהחברה על יחס מבזה לעובדים והתייחסנו בקצרה גם לפיצוץ עם קוג'ימה (יותר בהקשר של Silent Hills, סדרת אלמותית לא פחות)
    http://www.vgames.co.il/article/20431.html
    כתבה על ההשמטה של קוג'ימה מ-MGS V
    http://www.vgames.co.il/article/20296.html

  4. 4

       | פורסם ע"י