הרשמה

נינטנדו השיקה מוצר חומרתי חדש - וזה כמובן לא ה-Switch 2

כי מי בכלל צריך קונסולה חדשה כשיש לו את השעון המעורר הכי מגניב ביקום?

הגיע הזמן להתעורר יחד עם מריו וחברים - רק 100 דולר וזה שלכם!

כן, גם אני מאלה שמחכים בכיליון עיניים להכרזה הקרבה ובאה של ה-Nintendo Switch 2, אבל עד שזה יקרה נינטנדו דואגת להשאיר את הדופק שלנו גבוה עם מוצר חומרתי חדש, שהוא כמובן לא משהו שאף אחד אף פעם לא באמת ביקש אבל עכשיו אחרי שנחשף רשמית אין לי ספק שהוא יהיה מתישהו על כוננית המיטה שלי - שעון מעורר רשמי של נינטנדו!

השעון החדש של החברה, שכמובן קיבל שם מגניב וקליט והוא "Alarmo", הוא למעשה שעון מעורר שולחני ואינטראקטיבי שיאפשר למשתמשים בו להתעורר בכל יום יחד עם חלק מהדמויות האהובות עליהם מעולמות התוכן והמשחקים השונים של נינטנדו. המחיר של השעון יעמוד על כ-100 דולרים, ונכון להיום צפי ההגעה שלו לשוק הרחב יהיה בתחילת שנת 2025 - יחד עם זאת, מנויים לשירות Nintendo Switch Online ברחבי מדינות נבחרות בעולם יוכלו לרכוש את השעון כבר בימים אלו באמצעות חנות My Nintendo (שכמובן לא זמינה להזמנות בנוחות למדינתנו הקטנה). מעבר לכך, השעון יהיה זמין לרכישה מיידית באופן אקסקלוסיבי לחנויות הפיזיות של נינטנדו בניו-יורק ובטוקיו, שם יימכר השעון בכמות מצומצמת ועד גמר המלאי - לאחר מכן המלאי יחודש רק בתחילת השנה הבאה.

אז מה בעצם כל כך מיוחד בשעון הזה מעבר לעובדה שהוא אדום וממש מגניב בנראות החיצונית שלו? בתור התחלה השעון צפוי להציע למשתמשים בו בחירה באחת מתוך 35 סצנות שעון שונות, המשתייכות לאחת מתוך חמש ערכות נושא שהן למעשה משחקים שונים של החברה. נכון לרגע החשיפה נחשפו שהמשחקים שיוצעו כערכות נושא של השעון יהיו Super Mario Odyssey, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Pikmin 4, Splatoon 3 ו-Ring Fit Adventure. בכל אחת מהבחירות האלה יעמדו לרשות המשתמש כאמור מגוון סצנות בהן יוכל לבחור, כשנינטנדו הבטיחה שבהמשך הדרך השעון יעודכן עם סצנות ממשחקים נוספים כגון Mario Kart 8 Deluxe ו-Animal Crossing: New Horizons. העדכונים האלה יגיעו לשעון בחינם.

כל זה מגניב כבר עכשיו אבל החלק הבאמת מיוחד ומדליק של השעון הזה לטעמי ולדעת רבים אחרים היא העובדה שהוא מצויד בחיישן תנועה מובנה, המסוגל לסרוק אתכם בזמן שאתם במיטה שלכם, בצורה שתאפשר לשעון להעיר אתכם ברגע שאתם מתחילים לזוז, כל עוד זה כמובן תואם לשעה שבה תכננתם לקום וכפי שהגדרתם בשעון עצמו. ברגע שזה קורה השעון למעשה יתחיל לנגן לכם צלילים שונים בהתאם לסצנת השעון שבחרתם, שאמורות לגרום לכם לקום. בהודעה הרשמית לעיתונות של נינטנדו היא ציינה כדוגמה את זה שהפיצ׳ר הזה יאפשר לכם ״להתעורר לצלילי מריו וממלכת הפטריות״.

מעבר לכך חיישן התזוזה המובנה של השעון מסוגל לעשות עוד כמה דברים מגניבים, בהם לנטר ולנתח עבורכם את נתוני התנועה שלכם בזמן שאתם ישנים, זאת לצד היכולת לזהות כשאתם נכנסים למיטה בלילה, אז השעון יתחיל לנגן לכם מנגינות מרדימות שאמורות לעזור לכם להירדם מהר יותר. כמו כן, יהיה ניתן להגדיר לשעון שני מצבי פעולה, הראשון, שנקרא Gentle, יעיר אתכם עם צלילים בווליום קבוע, והשני, שנקרא Steady, ימשיך להגביר את הצלילים שהשעון מפיק עד שתקומו מהמיטה.

מה דעתכם על Alarmo? האם הייתם רוכשים מוצר בסגנון? ספרו לנו בתגובות למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5, Nintendo Switch, Steam Deck, 3DS, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: צב ים זה צב עם פיצ׳ר

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י