התלהבות סביב הלהיט החדש של אמזון לא מתכוונת לדעוך בקרוב
נראה שהאדפטציה של Amazon לסדרת הטלוויזיה Fallout לא מפסיקה לעלות לכותרות באור חיובי מאז שהושקה. לא רק שמדובר בסדרה מוצלחת בעיניי המבקרים, בינהם אנחנו כאן בויגיימס - אלא גם בעיניי הצופים, שהצביעו ברגליים (או יותר נכון, בשלטים) והביאו את הסדרה לכ-65 מיליון צפיות ב-16 הימים הראשונים מאז השקתה של הסדרה, לפי המספרים שנחפשו משירות הסטרימינג של אמזון.
על פי דיווח של מגזין ורייאטי, 65 מיליון הצפיות בסדרה החדשה מביאות אותה להישג חסר תקדים, כאשר Fallout היא כרגע הסדרה השנייה הכי נצפת באמזון, כשלפניה רק The Lord of the Rings: The Ring of Power שהושקה ב-2022. Fallout היא אף הסדרה הנצפת ביותר בקרב קבוצת הגילאים 18-34 - לא רע בהתחשב בכך שהצופים הצעירים יותר בקבוצה הזו היו רק בני שנתיים כש-Fallout 3 של Bethesda הושק. עם זאת, חשוב לציין שאמזון לא בדיוק מגדירה מה הוא "צופה" ומה הרף אותו יש לעקוף כדי לספור צפייה, ולכן לא ברור כמה מהצופים אכן צפו בכלל הסדרה או רק ניסו לצפות בה והפסיקו.
למרות הסייג הזה, אין ספק שמדובר בהצלחה מסחררת לאמזון שמשכה את הקהל למסך, וככל הנראה הופתעה גם היא מעוצמת ההתלהבות והלהיט החדש שהיא מחזיקה בידיים, כשבחברה ציינו שהסדרה "העפילה על הציפיות, תוך כדי הכרת המותג למיליוני מעריצים חדשים". לא מפתיע בהתחשב בעובדה הזו ש-Fallout כבר אושרה לעונה שנייה, ושמועות אפילו צצות ברחבי הרשת על מיקרוסופט שמנסה להכות בברזל בעודו חם ולדחוף למשחק נוסף בסדרה.
*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*
נתי מרדכי - כתב תוכן
משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch
בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2
כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.
מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.
תגובות
1
| פורסם ע"י