הרשמה

יוצר סדרת הטלוויזיה של Fallout מתייחס אליה בתור "Fallout 5"

"אני לא רוצה להישמע מתיימר, אבל זו פשוט גרסה לא אינטרקטיבית של המשחקים"

רינג א דינג דינג בייבי

סדרת הטלוויזיה של Fallout, תחת דגלה של Amazon Prime Video, היא "כמעט כמו Fallout 5"', כך טוען יוצר הסדרה ג'ונתן נולן (Jonathan Nolan). בראיון לאתר Total Film, נולן סיפר שהרעיון לספר סיפור מקורי ביקום של המשחקים הוא מה שגרם ל-Bethesda ולטוד הווארד (Todd Howard) להתלהב כל כך מיצירה של סדרת טלוויזיה.

"כבר מהשיחה הראשונה עם טוד הווארד, היינו הכי נרגשים מהרעיון לספר סיפור מקורי. Fallout, בקריירה שלי, הוא הדבר הכי קרוב לעבודה שלי על באטמן (סרטי "האביר האפל"), כשיש כל כך הרבה סיפורים ביקום של באטמן שאין גרסה נכונה, אז אתה חופשי להמציא את הדברים בעצמך." נולן המשיך וסיפר ש"כל משחק Fallout הוא סיפור בפני עצמו - עיר אחרת, דמות ראשית שונה - באותה המיתולוגיה. הסדרה שלנו יושבת ביחס למשחקים בדומה לאיך שהמשחקים יושבים ביחס אחד לשני. זה כמעט כאילו אנחנו Fallout 5. אני לא רוצה להישמע מתיימר, אבל זו פשוט גרסה לא אינטרקטיבית למשחקים, לא?"

הסדרה, שצפויה לעלות לשירות אמזון פריים ווידאו ב-12 באפריל, קיבלה לאחרונה טריילר ראשון ושלל של מידע חדש אשר הרחיב על הדמויות שנלווה במהלכה. מה אתם חושבים על הסדרה? האם יש לכם ציפיות עבורה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י