הרשמה

קוד המקור של GTA V מוכיח כי הרחבת הסיפור שבוטלה עסקה בטרבור כסוכן חשאי

השם הוא פיליפס, טרבור פיליפס

חבל, באנו בטוב

ההרחבה העלילתית ל-GTA V ממש לא הייתה סוד. רוקסטאר בעצמם הכריזו שמצב הסיפור של המשחק יקבל עדכון ב2014, רק שמאז לא סיפקו שום עדכון עד ראיון של מעצב המשחק ב-2017 בו הוא אישר שכל התוכניות להרחבות הסיפור בוטלו בשביל תחזוק של מצב האונליין. קוד המקור של המשחק שהודלף לאינטרנט באופן מלא הכיל בתוכו מידע על כל ההרחבות שתוכננו למשחק, ואחת שהייתה בפיתוח מתקדם מאוד.

ההרחבה שקיבלה את שם הקוד "AgentTrevor" ככל הנראה הייתה הראשונה המתוכננת להשקה והמון שאריות ממנה קיימות בגרסה מספר 1.14 של קוד המשחק אשר יצאה במאי 2017. ההרחבה כללה 23 משימות ועוד 11 משימות התנקשות שנפתחות בסוף הסיפור של ההרחבה, שכלל מאבק של טרבור עם הקוריאנים, הרוסים והערבים וסיום מפוצץ בקזינו. רוב ה-Assets של ההרחבה כבר היו מוכנים (וביניהם גם ה-Jetpack הידוע לשמצה) ואם הסיפור שלה נשמע לכם מוכר זה כי בסופו של דבר, בדיוק כמו שנרמז לנו, רוקסטאר השתמשו בה כבסיס להרחבת מצב האונליין של המשחק Doomsday Heist. מעבר להרחבה הזו נמצאו עוד חמישה שמות המתוארים כהרחבה לסיפור של המשחק, אך אף אחד מהם לא הספיק להכנס לפיתוח אקטיבי לפחות מהקבצים הקיימים. חלק מהשמות באנליים לחלוטין כמו Relationship ו-Norman, אך שניים מהם מאוד מעניינים והם Prologue ו-Liberty City. שוב, אין מספיק קבצים כדי להוכיח שהשניים אפילו עברו את שלב הקונספט, אבל השמות ללא ספק נותנים למעריצים הרבה מקום לדמיון עבור מה היה יכול לקרות במידה ורוקסטאר היו בוחרים להתניע את רכבת הרחבות הסיפור של המשחק.

ראוי לציין כאן שכבר ב-2015 חשבון מאוד גדול העוסק בעינייני רוקסטאר בשם Tez2 כבר קלע בול לכמה המהפרטים שהיום מתבררים כנכונים. אני חושב שאני מדבר בשם המון אנשים שהרחבת סיפור המתעסקת בטרבור כסוכן חשאי הרבה יותר מעניינת מההרחבות שקיבלנו למצב האונליין ומתסכל אך מובן שזאת ההחלטה שהתקבלה.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:26 28.12.2023 | תכלס תכלס (אורח)

    אני נגד כל ההדלפות האלה שבאמת פוגעות בחברות וזה עצוב שזה קורה. אבל מרגיש כאילו זה מגיע לרוקסטאר, שחסכה הרבה תוכן בשביל להרוויח כסף.

  2. 2

       | פורסם ע"י