הרשמה

זה נגמר, סופית: שנה אחרי שדלף לראשונה, קוד המקור של GTA V שוחרר לרשת

במה שאנחנו מקווים שתהיה הכתבה האחרונה על GTA V באתר, קוד המקור של המשחק שוחרר לרשת וצפוי לגרום לנזק עצום למצב האונליין שלו ולחברה עצמה

סוף מטורף לריצה מטורפת

מצב האונליין של GTA V נמצא כבר עשור בחוץ - ובשלב הזה נדמה שהוא בן אלמוות. הפרוייקט השאפתני של Rockstar Games התגלה כהצלחה חסרת תקדים, וגם היום איכשהו המצב חי ומכניס המון כסף לחברה. בשנה שעברה במסגרת ההדלפה הגדולה שעברה החברה דלף גם קוד המקור של המשחק החמישי לפרק זמן קצר מאוד במסגרתו 105 אנשים הצליחו להוריד אותו. כעקרון הגישה לקוד מקור אמורה לספק למודרים אפשרות לשנות את כל המשחק לטובתם, ובפועל לגרום לחיסול הפרוייקט וההכנסות שלו. למזלה של רוקטסאר, אותם 105 שיחקו באופן חכם, ומכרו את הקוד בהרבה מאוד כסף רק לאנשים שישמרו עליו - עד היום.

מספר של גולשים באינטרנט, שבטח עד לעליית הכתבה רק יגדל, כבר שמו את ידיהם על קוד המקור של המשחק שכעת מסתובב לו באינטרנט באופן חופשי. הקוד הודלף על ידי בחור בריטי ב-360 קהילות מודרים בדיסקורד. המשמעות היא ברורה - מודרים כבר מתחילים לשחק עם ההגדרות שלו, מה שיוביל למצב סופר לא מאוזן שבמקרה הטוב לאט לאט יאבד שחקנים ובמקרה הרע בשביל רוקסטאר לא יהיה יותר טעם לקנות כסף למצב האונליין. בקוד המקור כבר מצאו כמה אנשים דברים מעניינים, שהגדול ביניהם הוא ללא ספק קוד Python של Bully 2. למרות שכבר היה ברור לכולם שהמשחק היה בפיתוח, הקיום של הקוד הזה מוכיח באופן רשמי שהפרוייקט היה או עדיין קיים. באופן אישי אלה החדשות שהכי מרגשות אותי, ואני ממש מקווה שהמקרה האחרון הוא הנכון ונקבל את ההמשך המצופה אחרי GTA VI.

לא פחות מעניינת היא העובדה שבמסגרת הקוד, GTA VI נקרא "Project Americas". השם הזה כשם הפרוייקט של המשחק הופיע בהדלפה שקיבלה המון יחס אי שם בשנת 2018, לפיה המשחק היה אמור להתרחש גם בדרום אמריקה עם אפשרות לטוס בין מיאמי ליבשת אך רוקסטר צמצמו את המפה רק למיאמי וסביבתה. למען האמת רוקסטאר ידועים בהומור שלהם ויכול מאוד להיות ששינו את שם הפרוייקט רק כבדיחה על ההדלפה הזו - אבל זה גם לא מופרך שהיא הייתה נכונה. כזכור, הורדת תוכן פיראטי כמו קוד המקור של המשחק היא פשע, ונשמח שבמקום לעשות את זה תכתבו לנו בתגובות מה לדעתכם תהיה עלילת GTA VI ולמה היא בוודאות תוביל למצב בו אחת מהדמויות הראשיות תבגוד בדמות השנייה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י