הרשמה

כותר המולטיפלייר של The Last of Us עדיין בפיתוח, למרות הדיווח על ביטול

במאי המשחק הצהיר שהפיתוח עדיין קורה בצורה הכי מוזרה שאפשר

האישור מגיע קרוב מאוד לטקס פרסי המשחקים השנתי, האם יש סיכוי להכרזה רשמית ומלאה?

לפני מספר חודשים סיפרנו לכם על דיווח חדש בידי ג'ייסון שרייר (Jason Schreier) על כך שכותר המולטיפלייר העצמאי של The Last of Us, המוכר גם בתור Factions, נמצא בבלאגן מבחינת שלבי הפיתוח שלו עם חשש אמיתי לביטול הפרוייקט לחלוטין. כמעט כחצי שנה לאחר הדיווח הזה, נראה שב-Naughty Dog נזכרו לעשות קצת בקרת נזקים, ובמאי הכותר וויניט אגרוול (Vinit Agarwal) הצהיר שהפיתוח על המשחק ממשיך כרגיל.

האישור הגיע בצורה מעט מוזרה, דרך ציוץ בטוויטר ע"י הבמאי בו הוא חוגג את העובדה שהוא סיים את כל שלבי ה-Special World במשחק Super Mario World. "כן, אני עדיין עובד על המשחק הזה". יש מעט מקום לספק שהוא מדבר על אחד מהמשחקים היותר מסתוריים של Naughty Dog, ועכשיו ששמענו ישירות מהמקור על כך שהמשחק עדיין נמצא בפיתוח, המעריצים שרק משתוקקים למידע חדש יכולים להיות רגועים עם הידיעה שהפיתוח עדיין קורה.

האישור שהמשחק עדיין בפיתוח מגיע בצורה מחשידה מאוד בסמיכות לאירוע גדול שסוגר את השנה, טקס ה-Game Awards לשנת 2023. באירוע שהכרזות גדולות לא זרות לו, הגיוני מאוד להאמין שאחד מכותרי המולטיפלייר היותר גדולים של סוני יהיו נוכחים, אבל נצטרך לחכות ולראות אם הפנטזיה תהפוך להיות מציאות. אפרופו פנטזיה, אולי המשחק המסתורי של Naughty Dog גם יפתיע בהופעת אורח? מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י