הרשמה

לא יקום מקביל: מייגן פוקס תדבב את Nitara ב-Mortal Kombat 1

אנחנו אף פעם לא נאמין שזאת כותרת אמיתית

אבל האם יהיה לה מאשין גאן, קלי

אין לנו שום צל של ספק ש-Mortal Kombat 1 עומד לגרוף כל טיפת תשומת לב כשהוא ייצא בהמשך החודש. המשחק שממשיך להראות נהדר בכל טריילר וטריילר דוהר כרגע אל קו הסיום של קמפיין השיווק המוצלח שלו - ובאופן מושלם.

בטריילר לא אופייני הוצגה הפעם דמות אחת, החוזרת לסדרת המשחקי הלחימה לאחר 17 שנים של היעדרות. על הנייר, הערפדית Nitara היא שם פחות חזק מדמויות אחרות שהופיעו בטריילרים קודמים, אך כדי להחזיק אותו לבדה היא קיבלה חיזוק שבספק אם נצליח לעכל עד יציאתו של המשחק. הדמות מודלה על פי השחקנית מייגן פוקס (Megan Fox) שגם מדבבת אותה בקטעי המעבר ובקרבות עצמם. השחקנית אף מופיעה בטריילר כמעט יותר מהדמות עצמה, ומספרת קצת על התהליך הקורה מאחורי הקלעים.

מייגן פוקס ממש לא זרה לדמויות מוצצות דם, כך שהבחירה בה חותמת את המשחק כאחד ממשחקי המכות המוצלחים ביותר על הנייר. בבטא הפתוחה שלו אנחנו גילנו מעט בעיות, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לדעת האם המשחק המלא יפול לבעיות האלה או יממש את כל הפוטנציאל שלו כשהוא יצא לכל הקונסלות ולמחשב ב-19 בספטמבר. מרוצים מהבחירה במייגן? לא יכולים כבר לחכות למשחק? מוזמנים להעביר את הזמן בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י