הרשמה

אמאזון איטליה הדליפה את רשימת דמויות ה-DLC של Mortal Kombat 1

והיא מטורללת. לחלוטין.

*צוחק באינטנסיביות* allright!

רק התחלנו להתרגל לעובדה שהמשחק החדש בסדרת מורטל קומבט נקרא Mortal Kombat 1 ויוצא ממש מעבר לפינה - וכבר אנחנו צריכים לעכל את החדשות הבאות. בעמוד המשחק באמאזון איטליה, הופיע גם רשימה של שישה דמויות שכביכול יהיו חלק מחבילת ההרחבה הראשונה. והן מחוץ לעולם הזה, לחלוטין.

אז קחו נשימה ארוכה כי אתם Really wanna taste it. פיסמייקר (Peacemaker) האנטי-גיבור של DC שקיבל כבר סדרה מצויינת משלו, הומלאנדר מ-The Boys שלא צריך שום הקדמה ואולי השם הכי מפוצץ - אומני-מן, הנבל של Invincible. למרות שעל השניים הראשונים שמענו הרבה במשך חודשים גם מהמערצים וגם ממדליפים - אומני-מן לגמרי תופס את כולם בהפתעה. שלושת הדמויות האחרונות שמצויינות שם הם שמות מוכרים למעריצי סדרת המשחקים - Quan Chi, Ermac ו-Takeda, כולם בדרך למשחק לפי ההדלפה הזאת. השאלה היחידה שנשארת היא האם היא נכונה, ולמען האמת הדעות כאן חצויות. למרות שמדובר בגוף רשמי, אחד המדליפים היותר אמינים בתעשייה כבר הגיב עליה בפקפוק, וטען שאולי מדובר כאן בטעות בשמות בחלק מהדמויות.

בין אם ההדלפה הזאת נכונה או לא, ההתרגשות שלנו במשחק נמצאת בשמיים, ולמזלנו היא בדרך המהירה למטה היישר לידיים שלנו. המשחק כאמור יוצא ב-19 בספטמבר לכל הקונסולות, ואת כל המידע הזמין לו כרגע תוכלו למצוא ממש כאן. מאמינים לאיטלקים? כבר שיטגנתם את הומלאנדר כמיין מול החברים שלכם? אם לא - רוצו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י