הרשמה

קרוב מאוד: The Last of Us תגיע ל-HBO כבר בחודש ינואר!

טעות מכוונת או דרך שיווק חדשה?

הדרך הלא קלה שעברה הסדרה בדרך לסיום מוקדם מהצפוי

נכון שקיבלנו רק טיזר, ונכון שאפילו מספר הפרקים של הסדרה עוד לא ידוע, אך זה לא מנע מ-HBO להדליף בטעות את תאריך היציאה של אחת הסדרות המצופות ביותר של השנה הבאה - The Last of Us.

לפני מספר שעות אחדות עודכן עמוד הסדרה בשירות הסטרימינג HBO Max, שכעת מכיל גם תאריך יציאה מוקדם בהרבה מן הצפוי. הסדרה תתחיל כבר ב-15 בינואר 2023, ומשם ככל הנראה תמשיך ביציאה שבועית כמו רוב הסדרות של HBO. הסדרה צפויה לעקוב אחרי עלילת המשחק המקורי באופן הדוק, למרות שעוד לא ברור כמה ממנו היא אמורה לכסות. מתמונות שדלפו מהסט וגם מהטיזרים הקטנים שקיבלנו, נראה שעבודת ההפקה כאן הייתה לא פחות מושקעת מסדרות גדולות אחרות של שירות הסטרימינג, כך שאי אפשר להאשים אף אחד שיצפה לאותה איכות של House of the Dragon או Peacemaker.

סדרת The Last of Us עברה דרך לא פשוטה במיוחד כדי להגיע לאיפה שהיא היום. רק לאחרונה גם נודע שבמאי פרק הפיילוט קנטמיר בלגוב (Kantemir Balagov) לא מעורב בכלל בסדרה, ושלקראת סוף הצילומים חזרו השחקנים לצלם את הפרק מחדש. יהיה מעניין לראות מה יצא מהתוצר הסופי, והאם קהל המיינסטרים של הטלוויזיה יקבל את עלילת המשחק באותן זרועות פתוחות שקיבל קהל שחקני הקונסולות כשהמשחק המקורי יצא ב- 2013. מחכים לסדרה? כמה פרקים אתם חושבים שהיא תקבל? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:00 03.11.2022 | Vgut Vgut

    נחמד מאוד...
    יודעים משהו על תאריך יציאת המשחק לpc ?

  2. 2

       | פורסם ע"י