הרשמה

תמונות ראשונות מהסדרה של Fallout נחשפו

זה נשורת, לא נסורת

תכינו את המקלטים הגרעיניים שלכם

בשנים האחרונות אנו רואים ניסיונות הולכים וגוברים לעבד משחקים למדיום הטלווזיוני,חלקם מוצלחים מאוד וחלקם - קצת פחות. The Witcher, Resident Evil, Castlevenia ואפילו Tekken שיוצא ביום חמישי הקרוב לשירות של Netflix הן דוגמאות נהדרות לעיבודים כאלה, ונראה שגם חברת Amazon רוצה נתח מהעוגה הזו. תמונות חדשות מסדרת לייב-אקשן שמבוססת על סדרת המשחקים Fallout של Bethesda דלפו לרשת, ונכון לרגע זה הן נראות די נאמנות למקור.

ממבט ראשון על התמונות ישר אפשר להבין שמדובר במיקום של כספת מסויימת ביקום המשחק, אשר שימשה את תושבי העולם כהגנה ומקום מחסה למקרה של מלחמה גרעינית. הקירות, הפוסטרים, האביזרים - הכל נראה מאוד נאמן ל-Fallout. עדיין לא ידוע מאיזה משחק בדיוק הסדרה תשאב את ההשראה שלה, בין אם זה הכותר השלישי, הרביעי, New Vegas או שילוב של כולם, ויהיה עוד יותר מעניין לראות לאיזה כיוון היא תלך כשנתחיל לראות תמונות של דמויות או אפילו טריילר ראשון.

מבחינת בעלי התפקידים, הצוות שאמון על הסדרה הוא ליסה ג׳וי (Lisa Joy) וג׳ונתן נולן (Jonathan Nolan), הזוג שאחראי לסדרה המוצלחת Westworld, שייכנסו לתפקידי המפיקים, ואילו האחראים ליצירת הסדרה וכתיבת התסריט הם ג׳נבה רוברטסון דוורט (Geneva Robertson-Dworet) וגרהם ווגנר (Graham Wagner). סמנכ״ל התפעול והמנהל השותף של חטיבת הטלוויזיה של אמאזון, אלברט צ׳אנג (Albert Cheng) אמר על כך :״Fallout הוא זיכיון עולמי ואייקוני, עם לגיונות של מעריצים מסביב לעולם ועלילה סוחפת ועשירה שמניעה אותו. ג׳ונתן וליסה הם מספרי הסיפורים המושלמים לשם הערת הסיפור הזה לחיים. אנו נרגשים לאחד כוחות עם Bethesda  כדי להביא את הסיפור הזה למסכי הטלוויזיה שלכם.״

בחודש שעבר, סרטון שעלה ל-Youtube הציג סט של סופר מארקט עם תחושה מאוד פוסט-אפוקליפטית אליו, עם השם Super Duper Mart, מיקום מוכר מאוד מסדרת המשחקים. עד כה, כל ההצצות וההדלפות מצביעות על הרבה מחשבה מאחורי נושא בניית הסטים. אנחנו אישית כבר לא יכולים לחכות ולראות את התוצר הסופי.

נכון לרגע זה אין מידע על חלון יציאה משוער לסדרה, אבל מה שכן ידוע לנו הוא שהשחקנים שלוהקו לסדרה עד כה הם וולטון גוגינס (Walton Goggins) שידוע בעיקר בתפקידיו בסרטי טרנטינו והופעות בסרטים כמו Ant Man and the Wasp ותפקיד דיבוב ב-Invinicble, לצד אלה פורנל (Ella Purnell), המדבבת של ג'ינקס מ-Arcane.

נרגשים לראות את עולם הגיימינג עושה צעד נוסף לעבר המיינסטרים? חוששים שהעיבוד עלול לעשות עוול לסדרה? נשמח לשמוע את דעתכם בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י