הרשמה

לנובו משיקה דור חדש בסדרת ניידי הגיימינג Legion 7

הדור השביעי של ה-Legion 7 יוצא לדרך

המחשבים החדשים יכללו שיפורים למנגנוני הקירור של הלפטופ, המקלדת ועוד

לנובו השיקה בשבוע שעבר את הדור הבא של ניידי הגיימינג של סדרת Legion 7 שלה. מחשבי ה-Gen 7 של ה-Legion 7 (כמה הולם) יביאו איתם שיפורים למחשבי הגיימינג של החברה, הן במחשבי ה-Legion 7 וה-Legion Slim 7. לפי לנובו, בין השיפורים תוכלו למצוא פתרון אוורור גדול יותר וחכם יותר המשתמש במאווררים גדולים יותר ושימוש בתא אדים (Vapor Chamber) שאמורים לספק חוויה שקטה וקרירה יותר ללפטופים שלה, מסך משופר בגודל 16 אינץ' עם רמת בהירות של עד 1250 ניטים ומקלדת משופרת ונוחה יותר לשימוש.

כל המחשבים בסדרה יהיו מצוידים במעבדי Intel Core מסדרה HX עד דור 12 או במעבדי AMD Ryzen 9 6900HX, מעבד גרפי של עד NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti או AMD Radeon RX 6850M XT (על דגמי ה-Slim מדובר בעד NVIDIA GeForce RTX 3070 ו-AMD Radeon RX 6800S), עם זיכרון DDR5 ואחסון PCIe SSD מדור 4‏. "Lenovo Legion תמיד תפסו מקום בפסגת ביצועי הגיימינג, כשהם משלימים את הפן האישי והמקצועי של הגיימרים ומספקים להם פתרונות לכל היבט מחייהם, בין אם תחרויות, לימודים או עבודה", כך אמר אויינג ג'אן, סמנכ"ל Lenovo והמנהל הכללי של מגזר עסקי הצרכנים, בקבוצת Intelligent Devices. "דגמי המחשבים החדשים של לנובו מסדרת Legion 7, מסוגננים יותר מאי פעם ופורצים גבולות בגיימינג חכם וביצועים גבוהים."

המחשבים יהיו זמינים לקנייה החל מיולי הקרוב, כאשר מחיר בארץ לא סופק לנו (עדיין - נעדכן כשיהיה מחיר). יצא לנו לסקר כאן באתר את הדור האחרון של מחשבי ה-Legion 5 של החברה, מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו כאן.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י