הרשמה

רשמי: Venom 3 נמצא בתהליכי הפקה מוקדמים אצל Sony

וגם - חדשות נוספות על Across the Spider-Verse

האנטי-גיבור האייקוני מקבל טרילוגיה שלמה

במהלך כנס ה-Cinemacon שמתקיים בימים אלו, חברת Sony אירחה פאנל בה היא דיברה על הפרוייקטים העתידיים שלה, והציגה קטעים מאחורי דלתיים סגורות לסרטים מצופים כמו The Equalizer 3 וסרט הביוגרפיה של וויטני יוסון I Wanna Dance With Somebody. אליהם הצטרפו כמה סרטים מאוד מצופים, בעיקר על מעריצי מארוול, והקהל שהיה נוכח באירוע זכה לקבל הצצה ראשונה ל-Kraven the Hunter, הסרט בכיכובו של אהרון טיילור ג'ונסון (Aaron Taylor-Johnson) שעוקב אחר הנבל האייקוני של ספיידרמן, לצד חשיפה של 15 הדקות הראשונות של Spider-Man: Across the Spider-Verse, סרט ההמשך של Into the Spider-Verse שצפוי להגיע אלינו ב-2 ביוני 2023.

בהחלט נשמע שהיה שווה להיות שם, אבל לא רק בגלל ההצצות הבלעדיות, אלא גם בגלל ההכרזות המעניינות שהגיעו יחד איתן. במהלך הפאנל שהתקיים, נציג מ-Sony אישר שהחברה החלה בתהליכי הפקה מוקדמים לסרט Venom 3, סרט ההמשך ל-Venom: Let There Be Carnage שהושק בשנה שעברה וגרף יותר מ-500 מיליון דולר בהכנסות ברחבי העולם. לא קיבלנו מידע נוסף על עלילת הסרט או על כוכבים מסוימים שיופיעו, אבל הגיוני להניח שטום הארדי (Tom Hardy) יחזור לגלם את אדי ברוק, העיתונאי שהשתלב עם היישות החוצנית והצמאה לדם - וונום. כזכור, אור שלנו צפה בסרט ושיבח אותו על נבל מצויין לצד אפקטים, יכולות משחק ודיבוב איכותיים. מצד שני, הסרט סבל מדברים כמו הומור כושל, קלישאות חוזרות ונשנות והרבה חורים בעלילה. את הביקורת המלאה תוכלו לקרוא כאן.

עוד בגזרת ההכרזות, Sony חשפה שהחלק השני של Across the Spider-Verse, שעד היום היה קרוי באותו שם רק עם Part II, כעת קיבל את השם הרשמי - Beyond the Spider-Verse, אשר צפוי להגיע אלינו ב-29 במרץ 2024, כתשעה חודשים אחרי החלק הראשון. לבסוף, החברה הכריזה שבנוסף ל-Venom 3, גם Ghostbusters: Afterlife צפוי לקבל סרט המשך שמתחיל את תהליך ההפקה שלו בימים אלו.

מה אתם חושבים על ההכרזות? מצפים לראות את הקטעים שנחשפו לקהל הנבחר? לאיזה סרט אתם הכי מצפים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י