הרשמה

סיכום אירוע State of Play מרץ 2022!

אז מה סוני בחרה להציג לנו אמש?

ה-State of Play המאוד יפני של סוני הסתיים: אילו הפתעות היו לנו בו?

כמו שהודענו לכם, סוני הציגה אתמול בלילה את אירוע ה-State of Play שלה לחודש מרץ! האירוע היה באורך של 20 דקות ולפי סוני היה אמור להתמקד בעיקר במשחקים יפניים לקונסולת ה-PlayStation בלי משחקי PS VR2. בואו נראה מה היה לנו באירוע של ענקית הגיימינג!

Exoprimal

המשחק הראשון הוא משחק אקשן חדש בעולם של דינוזאורים וטכנולוגיה. Capcom מחזירה אלינו את הלחימה נגד דינוזאורים עם מכונות שמזכירות את המכונות מ-Anthem במשחק. את המשחק תוכלו לשחק עם עוד חברים ברשת כשהוא ייצא ב-2023. בנימה אישית כשראיתי המוני דינוזאורים נופלים חשבתי שאנחנו עומדים לראות את שובו של Dino Crisis, אבל כנראה שאחרי שהדיירקט האחרון הביא לי כמעט את כל מה שרציתי ממנו, אסור לי לקבל דברים נחמדים יותר.

Ghostwire: Tokyo

קיבלנו טריילר סיפור חדש ל-Ghostwire: Tokyo הסופר מסקרן שצפוי לצאת אלינו בסוף החודש לקונסולת ה-PS5. הטריילר הציג לנו עוד מהלחימה נגד השדים השונים וחלק מהסיפור של המשחק.

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

השמועות היו נכונות ודמו חדש למשחק יגיע אלינו עוד היום! תוכלו להוריד את הדמו מהחנויות הדיגיטליות של ה-PlayStation.

Forspoken

טריילר משחקיות חדש הגיע ל-Forspoken, שכבר הספיק להידחות מתאריך היציאה המקורי שלו במאי לאוקטובר (ה-11 באוקטובר ליתר דיוק). מיותר לציין שהמשחק נראה מקסים, רק בואו נקווה שגם הסיפור והמשחקיות יהיו טובים.

Gundam Evolution

משחק חדש בעולם של Gundam נחשף באירוע של סוני. המשחק הוא משחק יריות מגוף ראשון שמזכיר מאוד (מאוד) את Overwatch. שחקנים מארה"ב ויפן יוכלו לנסות את המשחק באביב הקרוב, כל השאר יצטרכו לחכות שהמשחק ייצא השנה.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection

קולקציית משחקי צבי הנינג'ה לאורך השנים הוכרזה באירוע ותכיל 13 משחקים מההיסטוריה של צבי הנינג'ה בגיימינג מהארקייד ועד ה-SNES. עכשיו עזבו את זה שאוסף כזה אני ארצה לשחק על ה-Switch - הייתי שמח במקום זאת לקבל מידע על משחק צבי נינג'ה אחר שעומד לצאת השנה. ועדיין, Turtles in Time זה תמיד מבורך.

GigaBash

משחק המפלצות הגדולות מגיע לקונסולות של סוני השנה! עד כה המשחק הוכרז רק למחשב האישי אבל עכשיו אנחנו יודעים שהמשחק המסקרן גם יגיע לשחקני הפלייסטיישן.

JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle R

העולם של JoJo מצטרף לעולם ה-Anime Fighters בסתיו הקרוב עם המשחק עם השם המאוד קליט: JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle R. המשחק יכיל 50 דמויות שניתן יהיה לבחור מהן ויביא לקונסולות ה-PlayStation את הדמויות הצבעוניות והנהדרות של הסדרה במלוא הדרן.

Trek to Yomi

משחק האינדי המסקרן והסינמטי מאוד מבית Devolver Digital הנהדרים, Trek to Yomi, קיבל טריילר משחקיות חדש שגם מציג לנו את הקאסט המרשים של המשחק. המשחק צפוי לצאת באביב הקרוב.

Returnal - Ascension

משחק ה-Roguelike הנהדר של Housemarque מקבל עוד תוכן חדש בדמות מצב Co-op חדש שיאפשר לכם לשחק עם עוד חבר ועוד תוכן סיפורי ועלילתי חדש עם בוסים חדשים, סצנות חדשות מגוף ראשון ועוד הפתעות שתוכלו למצוא במגדל האיום שהמשחק מוסיף לכם. העדכון החינמי צפוי לצאת ב-22 במרץ.

The DioField Chronicle

Square Enix היא זו שתסיים את ה-State of Play עם שתי הכרזות, הראשונה מהן היא על The DioField Chronicle - משחק טקטיקה חדש. המשחק יכלול משחקיות שהחברה קוראת לה Real-Time Tactical Battle, שישלב בין בחירות בזמן אמת למשחקיות טקטית שאנחנו מכירים ממשחקים כמו Fire Emblem, Final Fantasy Tactics ולאחרונה גם Triangle Strategy. המשחק צפוי לצאת השנה לקונסולות ה-PS4 וה-PS5.

Valkyrie Elysium

ההכרזה האחרונה שלנו לאירוע: סדרת Valkyrie חוזרת אלינו ובענק עם משחק אקשן/תפקידים חדש בדמות Valkyrie Elysium. המשחק יספר סיפור חדש בעולם של Valkyrie, ויכיל מנגנון לחימה וקומבואים חדש. המשחק צפוי לצאת ב-2022.

ופה נגמר לו עוד State of Play. אמרו לי שאם אין לי משהו נחמד לומר אז עדיף לא לומר כלום - במקום זה בואו נשמע אתכם: מה אתם חשבתם על האירוע של סוני? שתפו אותנו בתגובות כאן למטה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י