הרשמה

שחקני Elden Ring מוכרים Runes ב-Ebay ומסתכנים בבאן

אני מסתכל במבט שופט...

שחקני Elden Ring מעלים Runes למכירה ב-Ebay במחירים שונים

אני מבטיח לכם, הכותרת שאתם קוראים פה, היא לא אחיזת עיניים, בשום צורה בכלל. בזמן ששמואל שלנו עובד על הביקורת שלו לאחד מהמשחקים הכי מצופים של השנה (ומספר כתבים פה כולל עבדכם הנאמן נהנים מאוד מהמשחק עד כה, יחד עם הגמגומים שלו על המחשב), המשחק יצא לביקורות חיוביות במיוחד. כמו כל משחק SoulsBorne אחר שיצא בעבר, על מנת באמת לעלות רמות ולהתחזק, מדי פעם צריך לחרוש אזורים מסויימים על מנת להשיג הרבה נקודות. יכול להיות שמדובר בנשמות, אולי מדובר ב-Blood Pallets כשב-Elden Ring מדובר ב-Runes. אבל עד כמה רחוק אתם תהיו מוכנים ללכת על מנת להוריד את כמות הגריינד שמעורבת בדבר?

שחקני Elden Ring שונים החלו למכור Runes ב-Ebay, חיפוש קל של Elden Ring ב-Ebay יביא לנו תוצאות מרובות במיוחד במגוון מחירים שונים, 6 מיליון Runes עבור 13 שקלים (ועוד 22 אגורות למשלוח, סליחה, מה??), 15 מיליון Runes עבור כ-65 שקלים (ועוד 82 שקלים עבור משלוח, אני באמת מבולבל כבר) ועוד תוצאות שונות ומשונות כאשר האהובה עלי היא אחת שמציגה כיתוב של "NO bans". רכישה של Runes דרך Ebay דורשת לשלוח את ה-Character Name, להיכנס למשחק מולטיפלייר במיקום ספציפי והמוכר מביא לשחקן Golden Rune (האייטם שנותן לשחקנים Runes בכמויות שונות). עושה רושם גם כי המוכרים של ה-Runes עושים שימוש בגליץ' שמאפשר להם להכפיל פריטים על מנת ליצור מאות Golden Runes על מנת לבצע מכירות כאלה.

איפה הבעיה מתחילה? בתנאי השימוש של המשחק, בסעיף 10 כתוב כך (בתרגום חופשי): "אף שחקן אינו רשאי למכור או לקנות משחקן אחר זכויות, פריטים, דמויות או קבצי שמירה הקשורים לתוכנה זו (הדבר כולל 'מסחר בכסף אמיתי')". על פי תנאי השימוש, עבירה כזאת יכולה לגרור אזהרות בנוגע לפעולות שלהם, מחיקה של נתונים, השעיה מהמשחק או חסימה כוללת. כרגע לא ידוע אם Bandai Namco (המפיצה של המשחק) עוקבת אחר דברים כאלה, או אם הם החלו כבר לחלק עונשים לשחקים שעוברים על התנאי שימוש (היות ועושה רושם כי חלק מהרישומים ב-Ebay כבר מכרו מאות אם לא אלפי Runes בשלב זה).

מה אתם חושבים על זה? שחקנים מתעצלים לשחק את המשחק שקנו? הם המשחק באמת דורש יותתר מדי עבודה? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:40 06.03.2022 | חופית חופית (אורח)

    קודם כל, Snitches get stitches
    דבר שני זמן שווה כסף ושום משחק שבעולם לא יכול לשנות את זה.
    אם הגריינד (שמורכב משיעמום ועוד) גובר על ההנאה - הרי שמפתחי המשחק צריכים לעשות שינוי
    ואם המשחק יצא וכבר יש קונים (לא מוכרים: אלא קונים) לrunes דרך ebay, זה סימן שאומר שצריך שינוי
    לא לתת באנים למוכרים ולקונים אלא לשנות את המערכת - ואז אנשים לא ייקנו בכל מקרה והמוכרים בזבזו את זמנם שזה מה שהם רצו להמנע מלכתחילה.

  2. 2

       | פורסם ע"י