הרשמה

חברת Sony רוכשת את Valkyrie Entertainment

עוד תגבור לענקית הטכנולוגיה

שופינג לחגים?

בציוץ שהעלה היום הרמן הולסט (Hermen Hulst) ראש הסטודיואים של PlayStation נכתב כי Sony רכשה את המפתחת העצמאית Valkyrie Entertainment. בכך, הפכה המפתחת האמריקאית לסטודיו ה-17 שנכנס תחת מטריית ה-PlayStation Studio ולרכישה החמישית של ענקית המשחקים מתחילת השנה. המפתחת הקטנה, אשר נוסדה בשנת 2002 בסיאטל, ידועה בתור ספקית שירותי פיתוח למספר חברות אחרות, קטנות וגדולות, וסייעו בפיתוחם של משחקים כגון God of War, Forza Motorsport 7 ו-Halo Infinte לצד עוד רבים וטובים אחרים.

ידיעה זאת מצטרפת להודעה מספטמבר כי Valkyrie Entertainment לוקחים חלק בפיתוחו של God of War Ragnarok שצפוי להגיע מתישהו ב-2022. בריאיון לתקשורת, שיבח הולסט את החברה באומרו: "חברת Valkyrie Entertainment הינו סטודיו מכובד אשר אחראי לפיתוחים ברמה גבוהה ביותר במספר פלטפורמות מקונסולות ועד מחשבים אישיים ובמגוון ז'אנרים של משחק. היכולות המגוונות של החברה הינה תוספת מבורכת לכל צוות ה-PlayStation בזמן שאנו שוקדים להביא הנאת גיימינג יוצאת מן הכלל." כזכור, מתחילת השנה ביצעה SONY מספר רכישות של אולפנים וחברות כשרק בספטמבר האחרון רכשה שתי חברות כשהראשונה הייתה המפתחת Firesprite אשר ידועה בזכות עבודתה על The Playroom ו-The Persistance. והרכישה השניה של Bluepoint Games אשר אחראים לחידושים המצוינים של Shadow of the Colossus ו-Demon Souls.

התחרות בין SONY ל-Microsoft עלתה כעת עוד שלב, ולנו נשאר רק להנות מהשלל שיפול לחיקינו, בזמן ששני הענקיות נלחמות על תשומת ליבנו וכספנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י