הרשמה

פרטים חדשים על המפה החדשה של Warzone נחשפים

ברוכים הבאים ל-Caldera

אנחנו אף פעם לא נגיד לא למפות מלאות צבע וחיים

השנים האחרונות היו קצת כמו רכבת הרים משוגעת עבור מעריצי סדרת משחקי Call of Duty. אחרי לא מעט משחקים פושרים עד כדי גרועים ב-2019 קיבלנו את Modern Warfare שהיה ריבוט נהדר למשחקים האהובים וקיבל שבחים רבים על הסיפור והעלילה שלו לצד מצבי המולטיפלייר המהנים. מעט אחרי השקתו קיבלנו את מצב ה-Battle Royale שמוכר לנו כ-Warzone. אחרי Modern Warfare קיבלנו את Cold War שניסה לשחזר את ההצלחה אך הוא היה חסר קסם והשנה קיבלנו את Vanguard שהיה ההוכחה הברורה ביותר לכך שאת Activision מעניינת בעיקר המפלצת שלהם שנקראת Warzone וכמויות הכסף שהיא מכניסה לחברה.

כשאומרים Warzone אחד הדברים שיש קופצים לראש היא המפה המפורסמת שלו Verdansk שנמצאת איתנו מאז השקת המשחק (אם כי היו בה כמה שינויים לאורך הדרך). אך עכשיו הגיע זמנה של המפה המפורסמת להיות מחולפת על ידי מפה חדשה שתקח אותו לאי טרופי באוקיינוס הפסיפי. אנחנו יודעים על קיומה של המפה החדשה כבר זמן מה אך עכשיו אנחנו מקבלים עליה הרבה מאוד פרטים חדשים. נתחיל מהדבר החשוב ביותר: המפה Caldera תגיע לבעלי Vanguard ב-8 לדצמבר ויום אחר כך עבור כל שאר השחקנים.

המפה מחולקת ל-15 אזורים שונים, אשר יהיו שונים אחד מהשני משדות למכרות לכפרים וקטנים וערים צפופות. על פי המפתחת, Caldera היא בערך באותו הגודל של Verdansk אך היא תביא איתה הרבה שינויים למשחק האהוב. מלבד כל התפאורה שעוברת מאיזור אורבני מזרח-אירופי לאיזור יותר טרופי, העידכון החדש ישנה את החזרה מהגולאג כך שאם ניצחתם בו ולא השתמשתם ברימונים שקיבלתם לדוגמא, הם יוכלו לשמש אתכם בזמן החזרה ל-Caldera. בנוסף לאלו המפתחת החליטה גם שמעתה והלאה יהיה אפשר לקרוא ל-Loadout רק אחרי שינחת אחד באופן רנדומלי במפה לקראת אמצע-סוף המשחק. זה ללא ספק אחד השינויים הגדולים ביותר ל-Warzone מאז יציאתו ונצטרך לחכות ולראות איך קהילת השחקנים תקבל אותו. לצד השינוי ל-Loadout יגיעו גם כמה שינויים לחוזק של נשקים ו-Perks שונים.

מה דעתכם על המפה החדשה? האם היא חידוש טוב למשחק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י