הרשמה

נייל דרוקמן סיים את תפקידו ב-The Last of Us של HBO

דרוקמן סיים את תרומתו לסט וחוזר לנוטי דוג

יאללה HBO תזרקו איזה עצם או בקבוק מולוטוב לגביי תאריך יציאה משוער

ניל דרוקמן (Neil Druckmann), האיש מאחורי Naughty Dog ו-The Last of Us סיים את זמנו על סט הצילומים של סדרת הטלוויזיה של HBO שמבוססת על המשחקים. מדובר באחת מאדפטציות המשחקים המצופות ביותר של השנים האחרונות, בייחוד כאשר יוצרי המשחק מעורבים בצורה ישירה בהפקה של ענקית הטלוויזיה HBO (משחקי הכס, הסמויה, צ'רנוביל וכל סדרה טובה אחרת של 25 השנים האחרונות). דרוקמן היה שותף בכתיבת הסדרה העתידית ואף רשום על בימוי חלקים ממנה. דרוקמן הכריז על כך בטוויטר שלו בהודעה קצרה בה שיבח את הצוות "הטוב בעולם" והודה להם על התרומה שלהם, ובנוסף נפרד מקנדה ומזג האוויר הסגרירי שלה.

הצילומים ימשכו כ-12 חודשים בקנדה, כאשר קדמו להם חצי שנה של טרום הפקה. חוזה הצילום של השחקנים דרש מהם עדיפות עליונה לכל פרויקט, כך שבמקרה של פסקל, ייתכן שהדבר יעכב את צילומי העונה השלישית של המנדלוריאן (The Mandalorian) של Disney+ במידה ויהיו התנגשויות בהפקה. Naughty Dog חשפו בחודש שעבר צילום ראשון של פדרו פסקל (Pedro Pascal) ובלה רמזי (Bella Ramsy) כג'ואל ואלי, ולפחות מהגב והסיכות על התיק אפשר להתרשם מהדמיון למשחק ומרמת ההפקה הגבוהה.

בנוסף לתמונה זו, בשבועות האחרונים החלו לצוץ תמונות מאחורי הקלעים שמציגות את פסקל, רמזי ואנה טורב (Anna Torv) שמגלמת את טס (Tess) בתמונות ראשונות שמציגות גם כיצד נראים הנגועים (Infected) במשחק.

 

דרוקמן התבטא בעבר כי הסדרה לא תתמקד רק בעלילת המשחק אלא תתרחב ותתפרס מעבר לסיפור המוכר, ואף אמר כי חלק מהפרקים האהובים עליו ביותר יהיו אלה שהתרחקו מאוד מסיפור המקור במשחק ושהוא לא יכול לחכות עד שמעריצים יראו את הסדרה. אפשר להגיד בבטחה שאני מחכה בנשימה עצורה לרגע בו הדמויות האהובות יקומו לתחייה על המסך הקרוב אליי, כי כל המרבה ב-The Last Of Us הרי זה משובח.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:22 08.12.2021 | OmriTahar OmriTahar

    לא אשקר אני מת מפחד. אני אוהב את המשחקים בצורה קיצונית ואני באמת חושש שהסדרה תכתים אותם :(
    כשזה נאמר, חשוב להודות לאלים הישנים והחדשים שניל מעורב בצורה כל כך אקטיבית.

  2. 2

       | פורסם ע"י