הרשמה

סיכום ליל הפתיחה של Gamescom

E3 הוא כבר נחלת העבר

סטרים הפתיחה של כנס Gamescom הגיע לסיום, מה קיבלנו?

כנס E3 הדיגיטלי שנערך השנה באופן דיגיטלי בצורה מלאה, עבר וחלף לו לפני חודשיים כבר, בזמן שרובנו יצאנו מרובו מאוד מאוכזבים ועם תחושה של פספוס מאוד רציני, עינינו היו נשואות לעבר ערב הפתיחה של הכנס הבא, Gamescom. חודשיים עברו להם בשקט עם מעט מאוד הכרזות וטיזרים שונים למשחקים חדשים והנה הגיע הערב המיוחל, אז מה קיבלנו ב-ONL?

Saints Row

הנה הגיעה ההצגה שרבים חיכו לה, Saints Row חוזר אלינו ויגיע ב-25 לפברואר, 2022 והוא עומד להיות reboot לסדרה. כפי שזה נראה מהטריילר, בשונה מהמשחקים הקודמים בסדרה, אנחנו לא עומדים להתחיל בראש ארגון פשיעה גדול, אלא נתחיל ככל הנראה ממש מהתחתית, אבל מעבר לטריילר CGI קיבלנו מעט מאוד בפועל אז נאלץ לחכות ולראות עוד.

Marvel's Midnight Suns

הכרזה שאני מוצא מעניינת, אבל מוקדם עדיין לקבוע. מבית Firaxis, היוצרת של סדרת XCOM, מגיע משחק Marvel בסגנון תפקידים טקטי שנותן חופש משחק עם הגיבורים של Marvel. בין הדברים המקוריים שנמצאים במשחק, ניתן למצוא דמות מקורית בשם The Hunter שתילחם לצד קפטן אמריקה, וולברין ואיירון מן. הצגת משחקיות מלאה של המשחק תגיע ב-1 לספטמבר, המשחק עתיד לצאת לכל הקונסולות והמחשב האישי, עדיין אין תעריך יציאה או חלון השקה רשמי.

Call of Duty: Vanguard

הערב קיבלנו הצצה סוף כל סוף לקמפיין של המשחק החדש בסדרת היריות הפופולרית Call of Duty העונה לשם Vanguard. קיבלנו הצצה למשחקיות עם הצלפית הרוסית פולינה כשהיא מתקדמת בתוך ההריסות של הסטלינגרד בהתגנבות והורגת חיילים נאצים בזמן שהיא גונבת את הנשקים שלהם. בנוסף אנחנו זוכים להצצה לכישורי הצלפות של פולינה כשהיא מנסה לעצור ניסיון רצח, מה שמוביל לבלאגן ברחוב כאשר הנאצים מתחילים ללעשות את דרכם אליה.

Halo Infinite

כעת אנחנו מקבלים טריילר חדש עבור המשחק הבא והמצופה בסדרת Halo, הטריילר מתמקד באישה שמסתתרת מקבוצת חיילים משוריינים, זאת לפני שקבוצת ספרטנים מגיעה להילחם בהם, מה שמאפשר לה לברוח למכסה. לאחר מכן אנחנו רואים שהיא הופכת לראשת האקדמיה וידועה בשם המפקדת אגרינה (Commander Agryna), היא מאמנת חיילים חדשים. הדמות הזאת תשמש דמות מפתח בעונה הראשונה של המשחק שתאריך ההשקה שלו הוכרז רשמית ב-8 לדצמבר הקרוב.

Cult of the Lamb

משחק חדש מבית Devolver Digital מראה לנו כבשה קטנה וחביבה הופכת מיצור תמים וחביב לכבסה דמונית אשר שולטת בקבוצת חיות תמימות אחרות אשר מתחילה לסגוד לה. המשחקיות שמוצגת לאחר מכן, בסגנונה האומנותי, מזכירה מאוד משחקים כמו Don't Starve, אך המשחקיות עצמה מזכירה יותר משחקים כמו Leged of Zelda עם טוויסט מאוד מעוות שאני רק מחכה לראות בפעולה. המשחק עעתיד לצאת לאורך 2022.

Midnight Fight Express

הכרזה חדשה, המשחק Midnight Fight Express הינו משחק אקשן שמפותח על ידי איש אחד (כן, אבא בן 30 מפולין), כי מי צריך צוות פיתוח באמת בימינו, נכון? הטריילר מציג המון משחקיות מלאת אקשן, דמויות לבושות מסכות שנראות כמו שודדים. המשחק צפוי להגיע בקיץ 2022 לכלל הקונסולות.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge

אחרי ההצלחה השנה של Scott Pilgrim, החלה התעוררות של משחקי Beat em up קלאסיים ויחד איתם אחד מהסדרות הקלאסיקות והאהובות בכל הזמנים, TMNT. המשחק החדש בסגנון רטרו TMNT: Shredder's Revenge מקבל דמות חדשה שניתן לשחק בדמות אפריל אוניל, מגישת החדשות האמיצה מהסדרה שתשתמש בבעיטות על מנת להילחם יחד עם שימוש במיקרופון שלה לתת אגרופים. בנוסף, הצבים שלנו יכולים לחזור לחיים על ידי שימוש נכון ב(ניחשתם נכון) פיצה, כמה אופייני לסדרה הזאת.

Super Monkey Ball: Banana Mania

אוקיי Sega, החלטתם לבחון אותי, אין בעיה! בכלל!! אז מורגנה, דמות החתול שתמיד מזכירה לפרוטגוניסט ב-Persona 5 ללכת לישון בלילה (כי זה מאוד חשוב שאני אלך לישון עכשיו, נכון?) מגיעה ל-Banana Mania. המשחק שחוגג השנה 20 שנה חוזר אלינו עם הגרסא המשופרת שמכילה את שלושת המשחקים בסדרה, הטריילר מציג כ-12 מצבי משחק שונים. בנוסף אזכיר כי מוקדם יותר השבוע, קיבלנו טריילר (שהצליח לגרום לי לצחוק בקול) כי קיריו (Kiryu) מסדרת משחקי Yakuza גם כן יהיה זמין במשחק. המשחק עתיד לצאת ב-5 לאוקטובר.

Splitgate: season 0

אחרי שהמשחק הורד יותר מ-10 מיליון פעמים במהלך הבטא, המשחק יוצא כעת יחד עם עונה 0. המשחק זמין כעת להורדה בחינם על המחשב האישי, קונסולות ה-Playstation וה-Xbox.

Riders Republic

משחק הספורט אקסטרים Riders Republic מקבל טריילר חדש שמציג את הלובי החברתי אשר נקרא Riders Ridge. בלובי הזה תוכלו להצתוות לשחקנים אחרים או להירשם לאירועים לפני שתתחילו להתחרות בשחקנים אחרים. הבטא הפתוחה החלה עכשיו ותהיה זמינה עד ה-28 לחודש, המשחק עתיד לצאת בחורף 2022.

Century Age of Ashes

טריילר למשחק חדש אשר עתיד לצאת ב-18 לנובמבר ויהיה חופשי להורדה, הטריילר מציג משחקיות שבה שחקנים יכולים לרכב על דרקונים ולהילחם אחד בשני במצבי משחק שונים. המשחק זמין ל-Wishlist כבר ב-Steam או שניתן כבר לרכוש חבילות שונות עבור המשחק שמכילות בונוסים שונים כמו סקינים או מטבעות ועוד.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

אחרי דיליי לא קטן, המשחק שוב מראה את פניו ומראה כי הוא עדיין חי ובועט יחד עם טריילר חדש, כעת המשחק עתיד לצאת באביב 2022.

Synced Off-Planet

טריילר CGI למשחק חדש שנראה כמו משחק פוסט אפוקליפטי בעולם שעומד בסכנת השמדה בידי יצורים שנראים רובוטיים. אנחנו לא מקבלים כל כך מידע עבור המשחק, אך ג'ף מבטיח כי מידע נוסף ויותר מעמיק עליו יגיע ממש בקרוב בהנחייתו.

The Outlast Trials

משחק ה-co-op החדש והמצופה בסדרת משחקי האימה Outlast מקבל הערב טריילר חדש שמציג את אווירת המשחק אשר מתרחשת בתקופת המלחמה הקרה ונראה מלחיץ כמו שרק הסדרה הזאת יודעת להפחיד. המשחק עתיד לצאת במהלך 2022.

DokeV

משחק אקשן הרפתקה לוטר-שוטר חדש לחלוטין שמגיע מקוריאה, במשחק אנחנו, בני האדם, נתחבר ליצורים העונים לשם dokebi, כל זה בעולם צבעוני ורווי פרטים. המשחק עדיין לא מקבל תאריך השקה או או קונסולות יעד.

Jurassic World Evolution 2

אחרי ההצגה הראשונה לפני חודשיים, אנחנו מקבלים טרייל נוסף למשחק סימולציית הפארק החדש בעולם של Jurassic World. המשחק עתיד לצאת ב-9 לנובמבר הקרוב.

Far Cry 6

טריילר חדש ודרמטי במיוחד למשחק הבא והמצופה במיוחד בסדרת משחקי האקשן Far Cry. המשחק עתיד לצאת ב-7 לאוקטובר הקרוב.

Vampire: Bloodhunt

טריילר חדש למשחק הבאטל רויאל בסדרת Vampire, הטריילר מציג את אחד ה-clans שקיימים במשחק ואת הכוחות שלו שעונה לשם Toreador. המשחק עומד לצאת ב-7 לנובמבר. המשחק יוצא ל-Early Access ב-7 לספטמבר.

Park Beyond

ישנם כמה משחקים מהילדות שלי שאני יכול לספר לכם עליהם ששיחקתי לא מעט בכלל, אחד מהם הוא Theme Park. המשחק הזה הגיע לי בהפתעה מוחלטת, הכרזה חדשה על היורש הרוחני של המשחק המיתולוגי הוצג הערב בפעם הראשונה ונראה נהדר, חדש ומערנן. המשחק עתיד לצאת במהלך 2022 לקונסולות ה-Playstation 5, Xbox Series X|S ולמחשב האישי.

Jett: The Far Shore

המשחק Jett: The Far Shore מקבל טריילר חדש וכעת המטרה של המשחק, בשונה מהפעם הקודמת שהוצג, ברורה קצת יותר, עלינו לבנות לאנושות בית חדש בכוכב זר, הטריילר מציג הצצות למשחקיות, המשחק עתיד לצאת לקונסולות ה-Playstation ול-Epic Games Store ב-5 לאוקטובר.

New World

משחק ה-MMO המצופה של Amazon מקבל הערב טריילר חדש אחרי ה-play test האחרון. המשחק עתיד להגיע לבטא פתוחה ב-9 לספטמבר ויהיה זמין עד ה-12 לספטמבר.

Tales of Arise

המשחק המצופה הבא בסדרת משחקי Tales of נמצא כבר ממש מעבר לפינה (ואני אישית כבר לא מסוגל לחכות לו), הערב אנחנו מקבלים הופעה של לינזי סטרלינג (Lindsey Stirling) בקוספליי של שיונה (Shionne) יחד עם טריילר חדש עבור הדמו של המשחק שזמינה כעת על קונסולות ה-Xbox וה-Playstation!

Tales of Luminaria

משחק חדש בסדרת Tales Of שהפעם מגיע למכשירים הניידים, הסיפור הוא ככל הנראה סיפור חדש לחלוטין בעולם חדש עם סט דמויות חדש, מעט מאוד באמת ידוע על המשחק כעת חוץ מההגעה שלו למכשירים Android ו-IOS בלי חלון השקה ידוע.

0B3RHASL1

Core היא פלטפורמה חינמית על המחשב אשר מכילה אלפי משחקים חינמים והיא זמינה כבר דרך ה-Epic Games Store. אחרי השנה האחרונה שבה רוב עולם התרבות עבר לעולם הדיגיטלי, הדיג'יי המפורסם Deadmau5 החליט לעשות משהו מיוחד בצורה שלו יחד עם Core. 0B3RHASL1 הוא עולם אינטרקטיבי "למעריצי Deadmau5" להיפגש אחד עם השני ובנוסף העולם יציא "חווית הופעה יחודית" למילותיו. 0B3RHASL1 עדיין לא מקבל תאריך יציאה אך עתיד לצאת בקרוב.

Fall Guys Season 5

אנחנו אומנם לא כותבים עליו הרבה כמו בעבר, אבל המשחק אכן עדיין חי וקיים והיום הוא מקבל טריילר חדש לעונה החמישית שלו שמציג שיתוף פעולה עם דיסני.

Age of Empires IV

היום אנחנו מקבלים הצצה ראשונה על הקמפיין יחד עם הצצה לציביליזציה חדשה, האימפריה הרומנית. המשחק עתיד לצאת ב-28 לאוקטובר.

Valheim: Hearth & Home

אחד מהלהיטים הגדולים של השנה האחרונה, Valheim, מקבל עדכון תוכן חינמי שיקרא Hearth & Home וכעת יש לו תאריך שחרור. הטריילר מציג דרקון גדול ואמתני שנלחם בבן אדם שמצליח לרוצץ את ראשו בחיתוך אחד עם הנשק שלו. לאחר מכן אנחנו רואים בית ובו משפחה שאוכלת מגוון בשרים, עוגות ופירות לפני שאותו לוחם מגיע ומפיל את ראש הדרקון על הרצפה. העדכון צפוי להגיע ב-16 לספטמבר.

Genshin Impact: Aloy

זאת היתה הכרזה מאוד מעניינת כשהיא יצאה, אבל הדמות של Aloy הוכרזה עבור משחק הגאצ'ה הפופולרי Genshin Impact, אז חוץ מ-Raiden Shogun שתהיה זמינה לזימון, הדמות עתידה להגיע לבעלי Playstation בגרסא 2.1 שיוצאת ממש בקרוב ועבור שאר הפלטפורמות בגרסא 2.2. בנוסף אנחנו מקבלים הצצה ל-Genshin Orchestra שתחל להופיע באוקטובר הקרוב ותנגן את הסאונדטרק של המשחק (שהוא מדהים, דרך אגב, בבקשה תאזינו לו).

Sifu

המשחק Sifu מקבל טריילר חדש יחד עם תאריך השקה ל-22 לפברואר, המשחק יהיה זמין לרכישה בקונסולות ה-Playstation ודרך ה-Epic Games Store.

Death Stranding: Director's Cut

וכעת, גולת הכותרת (של ג'ף): גרסאת הבמאי מוסיפה למשחק אמצעים חדשים שיעזרו לשחקן לבצע את השליחויות שלו, כאלו שימצבו את סאם בקפיצות שונות עם ציוד על הגב באמצעות מדחפים שיקלו על הנחיתה שלו. בנוסף אנחנו גם מקבלים קטפולטה שנותנת לנו להעיף חבילות למרחקים ארוכים, בנוסף לרגליים נוספות שיכולות לסחוב עבורינו חבילות או אפילו לסחוב את סאם על מנת שיוכל לנוח. בנוסף הגרסא החדשה מאפשרת לשחקנים לשחק פעם נוספות את קרבות הבוס של המשחק, בנוסף לאזורים חדשים שסאם יוכל לחקור. הגרסא החדשה עתידה לצאת ב-24 לספטמבר.

זהו, עד כאן ה-Opening Night Live, אבל Gamescom רק התחיל ומצפות לנו עוד הכרזות מגניבות בהמשך הסופ״ש. מה אתם חשבתם על ה-ONL? שתפו אותנו!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י