הרשמה

להתראות לספסרים? Sony שוקלת לשנות את העיצוב של ה-PS5 כדי לעמוד במחסור

סוני מתחילה לחשוב על פתרונות

האם שינוי העיצוב הפנימי של הקונסולה יוביל לפיתרון במחסור העולמי?

קונסולת ה-Playstation 5 של Sony עלולה לקבל עיצוב חדש על מנת שתוכל לעמוד בכמות הדרישות לקונסולה, כך נמסר ממנהל הכספים הראשי של החברה - הירוקי טוטוקי (Hiroki Totoki).

החדשות מגיעות מהאתר T3, אשר נחשף לדו"ח הכספים השנתי של Sony, שם טוטוקי התייחס למחסור העולמי שקיים עבור קונסולת הדור-הבא של החברה, וטען כי "המסחור במוליכים למחצה הוא פקטור אחד, אבל יש פקטורים נוספים שיכולים להשפיע על כמות הייצור." טוטוקי המשיך וטען כי לחברה יש איך להתמודד, בכך שימצאו "משאב משני או שינוי העיצוב." מדובר בהצהרה די גדולה מצידו של טוטוקי, מה שמראה בדיוק עד כמה המחסור השפיע על החברה וההחלטות שהיא מבצעת או עומדת לבצע.

לא מדובר במייקאובר מוחלט (רימייק, אם תרצו) עבור הקונסולה, אלא הצעה תאורטית על שינוי המבנה הפנימי שלה כדי לייעל את הייצור ולהתחיל לצמצם את הפערים שנוצרו עם הזמנות מההשקה בנובמבר 2020. אמנם זה לא רלוונטי לארץ, אך בשאר העולם המצב של קונסולות ה-Xbox Series X/S דומה. הספסרים חוגגים, המלאי נעלם בשניות ואנשים נותרים ללא אפשרות לרכוש את הקונסולות, אך בהחלט ניתן לראות אצל מי הביקוש גדול יותר. בואו נקווה שאם אכן Sony מתכננת ללכת לכיוון העיצוב החדש, שיצליחו לעשות זאת במהרה.

עד שזה יקרה, מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו לקונסולה החדשה של סוני ואת הביקורת של שמואל על המשחק האקסקלוסיבי החדש של הקונסולה, Returnal. מה אתם חושבים על השמועה המעניינת הזו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י