הרשמה

העלילה של The Last of Us 3 כבר נבנתה, אבל המשחק לא יראה אור בקרוב

למרות שקווי העלילה הכלליים של The Last of Us 3 כבר שורטטו, ניל דרוקמן מספר לנו מדוע המשחק עוד לא בעבודה, וכנראה לא יהיה בזמן הקרוב

אל תתלהבו כל כך מהר

ניל דרוקמן (Neil Druckmann), שמוכר לכולנו בתור השם המרכזי כשמדברים על Naughty Dog ועל The Last of Us, חשף כי לסטודיו יש כבר רעיון כללי לעלילה של המשחק השלישי בסדרה המצליחה, אבל אמר באותה הנשימה כי הם לא עובדים על משחק נוסף כרגע.

דרוקמן דיבר על תהליך הכתיבה של The Last of Us: Part 2 ואמר שהוא מקווה מאוד שביום מן הימים, משחק המשך נוסף ייצא לאור, אבל הוסיף כי תהליך הפיתוח של משחק חדש הוא ארוך מאוד, בדיוק כמו שהיה במשחק השני. "אני לא יודע עד כמה אני רוצה לחשוף... היילי גרוס (Halley Gross, תסריטאית שותפה) ואני כתבנו את הקווים הכלליים והמסגרת בתוכה ייקח חלק המשחק השלישי בסדרה, למרות שאנחנו עוד לא עובדים עליו. אני מקווה שיום אחד הוא באמת יצא לאור ויחקור קצת את מה שקורה אחרי עלילות המשחק השני, נראה מה יהיה", אמר דרוקמן בראיון ל- Script Apart.

"זה לוקח כל-כך הרבה זמן ליצור את המשחקים האלה. חשבתי על זה המון, במשך שבע שנים, בין יציאת המשחק הראשון למשחק השני. אתה תמיד רוצה להרגיש שהרעיון שיש לך לגבי המשחק מרגש אותך, וזה אתגר. הגענו למצב שיש לנו שני משחקים, שאני מרגיש שפונים לקהל אוניברסלי, ובו בזמן מספרים את הסיפור האישי של כל אחת מן הדמויות. כשיש משחק אחד, אין דפוס קבוע לכותר שהוא מגיע ממנו, כי עדיין אין כותר. כשיש משחק שני, הדפוס מתחיל להיבנות, וכאן אני מתחיל להרגיש כאילו יש נושאים ומבנים תמטיים שאני מחוייב להיצמד אליהם כדי ליצור משחק נוסף", המשיך וסיכם דרוקמן.

כפי שדווח, Naughty Dog עובדים כרגע על רימייק של המשחק הראשון, The Last of Us, לקונסולת ה-Playstation 5, כך שהם בבירור יהיו עסוקים מספיק בזמן הקרוב.

מה אתם חושבים על הטיעונים שדרוקמן מעלה? האם הייתם רוצים לראות משחק שלישי בסדרה שישמור על המבנה של המשחקים הקודמים, או דווקא ייצא מהקווים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י