הרשמה

אסוס מכריזה על כרטיסי מסך חדשים המבוססים על Radeon RX 6700 XT של AMD

אסוס דואגת גם לכרטיסים של AMD

החברה תשיק שלושה כרטיסי מסך מהסדרה, כל אחד בעיצוב שונה ופתרונות שונים לאוורור ולרעש

זוכרים את הביקורות של רועי על כרטיסי המסך Radeon RX 6800 XT וה-Radeon RX 6900 XT של AMD נכון? אז היום חברת ASUS הכריזה על כרטיסי מסך חדשים המבוססים על האח הקטן בסדרה, ה-Radeon RX 6700 XT של חברת AMD. הכרטיס שנועד להילחם ראש בראש מול סדרות ה-Budget של Nvidia יקבל שלוש גרסאות שונות מחברת הטכנולוגיה, כיאה לכל כרטיס בסדרה שהיא משחררת לשוק. כשההבדלים ביניהן נעים בין הבדלים קוסמטיים, להבדלים בשיטות האוורור השונות.

הגרסה הראשונה שהוכרזה היא ה-ROG Strix Radeon RX 6700 XT, שהוא גם הכי מוחצן מבין שלוש הגרסאות. ה-Strix יגיע עם מפזר חום בגודל מאסיבי של שלושה חריצים שישתמש במערך של להבים המופעל עם שבעה צינורות חום שבתיאוריה אמורים לאפשר פיזור חום יעיל יותר. בנוסף, על הכרטיס תוכלו למצוא שלושה מאווררים שמשתמשים בשיטת ה-Axial-Tech כדי לעזור לכל הקונסטרוקציה להיות שקטה יותר יחד עם היכולת לקשר את הטמפרטורה של הכרטיס למאווררים כדי לדעת מתי להיות שקטים יותר ומתי להיכנס לפעולה באופן מלא. וכמובן, כיאה למותג ROG Strix, הכרטיס יגיע עם תאורת RGB שניתן יהיה לשלוט בה בעזרת תוכנת ה-Aura Sync.

הגרסה השנייה היא ה-TUF Gaming Radeon RX 6700 XT, שכמו שאתם כבר בטח יודעים מביקורות קודמות שלנו, מתיימר להיות בעל עיצוב שקט יותר וסולידי יותר. במקרה של ה-TUF, רק את הלוגו תוכלו להאיר ב-RGB והוא מתיימר להיות שקט בהרבה - גם מבחינת הסאונד שהוא ייצר. אבל לפי ASUS, הביצועים של ה-TUF לא הולכים ליפול משל ה-Strix, כשגם כאן תוכלו למצוא שלושה מאווררים, מפזר חום בגודל של 2.9 חריצים, גודל קצר יותר כדי להתאים יותר בנוחות למחשב שלכם ושלדה מחוזקת שתמזער את הכיפוף של הלוח בעת ההתקנה של המערכת.

הגרסה השלישית והאחרונה שהוכרזה היא ה-ASUS Dual Radeon RX 6700 XT. זהו הכרטיס הכי פשוט מבין השלושה, כשהוא מכיל צמד מאווררים באותו העיצוב של המאווררים של הגרסאות האחרות, מפזר חום בגודל 2.7 חריצים ותאורת LED פשוטה ולבנה (שאני מניח שתקסום לחלק מהאנשים). גם כאן ASUS ניסתה לדאוג כמה שאפשר לכל עניין הרעש, כשהמאווררים של הכרטיס יוכלו לעצור באופן מלא כשהמערכת אינה בשימוש.

מה אתם חושבים על ההכרזה של אסוס? מצפים לכרטיסים החדשים? מחכים לביקורת של רועי? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י