הרשמה

פדרו פסקל ובלה ראמזי לוהקו לסדרה של The Last of Us מבית HBO

הליהוק הרשמי לסדרת הטלויזיה על The Last Of Us נחשף

שני וותיקי "משחקי הכס" יובילו את הסדרה המצופה של HBO

כנראה מדובר בחדשות הליהוק הכי מצופות בתעשיית הטלויזיה והגיימינג כאחד, וסוף סוף זה כאן. רק לפני 4 חודשים גילינו שחברת ההפקות HBO הזמינה סדרה באורך מלא שתתבסס על היקום של The Last of Us, אליו נחשפנו לראשונה ב-2013 עם המשחק הראשון בסדרה, וכעת אנחנו גם יודעים מי הם הדמויות הראשיות שיובילו את הסדרה.

בחשיפה בלעדית דרך האתר Deadline Hollywood הוכרז כי פדרו פסקל (Pedro Pascal) לוהק לתפקידו של ג'ואל (Joel), ולצידו תשחק בלה ראמזי (Bella Ramsey) אשר תיכנס לתפקידה של אלי (Ellie). את פסקל אתם אולי מזהים מהופעות עבר בסדרות כמו Game of Thrones או Narcos, אבל בשנים האחרונות ראינו את השחקן מגלם תפקידים גדולים ב-Wonder Woman 1984 וספציפית ב-The Mandalorian של דיסני פלוס, שהתקבל באהבה עצומה מהמעריצים ואני ביניהם. בדומה לפסקל, גם ראמזי ראתה לא מעט הופעות על המסך הגדול והקטן, בעיקר מאז הופעתה הראשונה במשחקי הכס, ונכנסה לתפקידים קבועים ב-His Dark Materials של HBO ו-The Worst Witch.

ניל דראקמן (Neil Druckman), יוצר סדרת The Last of Us, פנה לטוויטר כדי להוסיף עשן למדורה והכריז על שני הליהוקים הטריים, לשמחתם הרבה של המעריצים שכעת מצפים בשקיקה לראות את אחד מיקומי המשחקים האהובים עליהם מקבל אדפטציה שבתקווה תהיה נאמנה מאוד למה שקיבלנו מ-Naughty Dog.

מה אתם חושבים על הליהוקים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י