הרשמה

ב-Capcom מרגיעים: בעיות הביצועים בדמו של Monster Hunter Rise נפתרו

התקיעות הנפוצות בדמו לא יחזרו במשחק המלא

המשחק צפוי לצאת ב-26 במרץ לקונסולת ה-Nintendo Switch

למקרה ואיכשהו פספסתם, משחק חדש בסדרת משחקי Monster Hunter מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch בדמות Monster Hunter Rise. המשחק גם קיבל דמו ממש נחמד שמאפשר לכם לבצע ארבע משימות שונות, אבל אתם מוגבלים ל-30 שימושים בו (הדמו עצמו יירד מהחנות של נינטנדו ב-1 בפברואר). בעוד שהדמו עצמו מאוד כיפי ומציג תקווה ממשית למשחק Monster Hunter מעולה לקונסולה הניידת של נינטנדו, משתמשים רבים התלוננו על בעיות ביצועים ובראשן, Stuttering או תקיעות קטנות שמפריעות למשחק לרוץ בצורה יחסית חלקה (המשחק רץ ב-30 פריימים לשנייה). לשמחתנו, Capcom מודעת לבעיה ואפילו הספיקה לפתור אותה.

עוד ב-Vgames:

בציוץ של העמוד של המשחק, החברה הסבירה למה הבעיה בכלל מופיעה בדמו ובאותה נשימה הבהירה שהיא תיקנה את הבעיה כבר והיא לא תחזור במשחק המלא: ״במקרה ומספר החברים הרשומים על החשבון של המשתמש גבוה ממספר מסוים, המשחק יתחיל לגמגם ולהיתקע - זוהי בעיית עיבוד. אל תדאגו, אנחנו יכולים לאשר כי הבעיה הזו לא חוזרת במשחק המלא. אנחנו מצטערים על כל אי-נוחות שנגרמה לכם ומודים לכם על התמיכה (תודה לאתר Siliconera על התרגום).

המשחק החדש (הראשון שפותח לקונסולה בעזרת מנוע ה-RE הפופולרי של החברה) צפוי לצאת ב-26 במרץ לקונסולת ה-Nintendo Switch. מוכנים לצוד קצת מפלצות? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י