הרשמה

פרטים חדשים על Call of Duty: Black Ops Cold War נחשפים

אזהרת ספויילרים לקמפיין הראשי בכתבה!

פרטים נוספים נחשפים על הקמפיין הראשי של המשחק!

בתקופה האחרונה, נראה שלא חסרות ידיעות בנושא משחק ה-Call of Duty החדש שיגיע אלינו החודש: גרסאות בטא, עונות חדשות שיוצאות בקצב שיא ל-Warzone, טריילרים ועוד. ועכשיו, עשרה ימים לפני שהמשחק מגיע אלינו, המפתחת Raven Software מחליטה לקדם את המשחק ולהעלות את ההייפ בקרב השחקנים ע"י צעד קצת מוזר - שחרור יותר מדי מידע לגבי 3 משימות מתוך הקמפיין הראשי. הספויילרים הפעם הגיעו מדן וונדארק (Dan Vondark), מנהל הקריאייטיב של המשחק. 

אם אינכם רוצים להיחשף לספויילרים - זה הזמן להפסיק לקרוא.

המשימה הראשונה נקראת Nowhere Left to Run והיא מתחילה את הסיפור ש-Activision טפטפו לנו בטריילרים. וונדארק מנהל הקריאייטיב תיאר אותה כפגישה בבר מלא אורות ניאון באמסטרדם, שבסופו של דבר נהפך למרדף על גגות העיר. "המשימה Nowhere Left to Run היא דוגמה מצוינת של הדרך בה רצינו לעשות הומאג' ל-Black Ops המקורי, והמעריצים יצליחו לזהות את זה בכמה דרכים", אמר.  כשהוא אומר הומאג', יכול להיות שהוא מתכוון למשימה הראשונה של Black Ops המקורי, שהתחילה גם היא בבר. המשימה ההיא המשיכה למלחמה עקובה מדם ברחובות קובה, אבל Nowhere Left to Run היא דווקא מרדף אחרי מטרה אחת תוך כדי משבר בני ערובה, כך שיכול להיות שהיא תהיה פחות מלאה בהפגזות למיניהם, ושרחובות אמסטרדם עוד לא יהפכו לשדה קרב. וונדארק ציין גם שהמשימה הראשונה תכיל את הרכב RCXD.

"כשהמשימה מתקרבת לסופה, הסיפור ממשיך בדרמטיות דרך דמות מן העבר שנחשבה למתה ומתברר שנמצאת עדיין בין החיים. הדמות הזו מתכננת משהו שיכול לשנות את כל מאזן הכוחות במלחמה הקרה", המשיך וונדארק. הדמות מן העבר שהוא מתייחס אליה היא Perseus, מרגל סובייטי לכאורה שהקיום שלו מעולם לא אושר.

הבאה בתור היא המשימה השנייה, Fracture Jaw, שלוקחת את השחקנים חזרה למלחמת ויאטנם כדי לחזות במפגש הראשון עם Perseus. זה הראשון מתוך כמה פלאשבקים לויאטנם, ע"פ המפתחת Raven Software. "זה היה נהדר להצליח להעביר את הרגשות הכרוכים במלחמה כ"כ גדולה בשלבים האלה, החל מהליקופטרים מעופפים ועד ללהיות חייל רגלי פשוט שנלחם דרך הג'ונגלים", אמר וונדארק. בנוסף, וונדארק מציין כי במהלך הפלאשבקים, הדמויות במשחק ינסו להסיט את מסך העשן מאירועי העבר שלהם. זה מרגיש כמו רפרנס נוסף ל-Black Ops המקורי, שהפתיע את השחקנים בדרך שלו לשים בצד את הריאליזם לכמה רגעים ולהכניס אלמנטים שעיוותו את המציאות. אם זה המצב, כנראה שהדמות שנשחק ב-Cold War לא תמיד תהיה דמות שכדאי לסמוך עליה, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת.

המשימה האחרונה שתוארה ע"י וונדארק היא אחת שקיבלנו הצצה אליה בעבר - Desperate Measures. "לאחר שעקבו אחרי כמה קצות חוט במטרה למצוא את Perseus, הצוות ימצא את עצמו מתמודד עם הבלתי אפשרי: הם חייבים לחדור ל'מסך הברזל' - לב ברית המועצות - ולהצליח להסתנן אל תוך בסיסי האם של ה-KGB", אמר וונדארק. כנראה שהמרדף אחרי Perseus מתקדם בצורה די גרועה אם הדרך היחידה לתפוס אותו היא להכנס הישר אל תור כוכב המוות הסובייטי.

אם הייתם אמיצים וקראתם עד כאן, ספרו לנו מה אתם חושבים על העלילה שמחכה לנו במלחמה הקרה!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י