הרשמה

הם הגיעו: הבטא של Cold War סובלת מצ'יטרים

הצ'יטרים שוב הורסים את חויית המשחק לכולם

האם שחקני ה-PC הם הריאה החולה של עולם הגיימינג?

אין אחד בעולם הגיימינג שלא יגיד שאחת הבעיות המרכזיות של משחקי מולטיפלייר היא בעיית הצ'יטרים שהורסים את המשחק לשאר השחקנים ההגונים. ראינו כבר מספר חברות שמנסות להילחם בתופעה בדרכים שונות, אם זאת Rockstar שמאפסת חשבונות של רמאים או המפתחת של Fall Guys שמעבירה את כל הצ'יטרים במשחק האהוב שלה לאי מיוחד שבו יתחרו אחד נגד השני בתחרות שווה. ראינו גם מספר אנשים פרטיים שקמים מול התופעה ויוצרים תוכנות צ'יטים מזוייפות כדי להעניש את אותם רמאים, אך עולם כמנהגו נוהג והצ'יטרים ממשיכים להגיע לעוד משחקים.

הקורבן האחרון של מכת הצ'יטרים היא לא אחרת מהבטא של Call of Duty: Black Ops Cold War שנפתחה רק לפני מספר ימים בודדים עבור שחקני ה-PC. כל עוד הבטא הייתה עבור שחקני הקונסולות בלבד הכל היה בסדר וכולם שיחקו ללא בעיות, אך ברגע שגם שחקני ה-PC צללו לבטא הבעיות הגיעו מהר מאוד. היוטיוב והסאברדיט של Call of Duty כבר מלאים בסירטונים של שחקנים אשר משתמשים ב-Aimbot מובהק והורסים את המשחק לכולם. הבעיה חמורה עד כדי כך ששחקני הקונסולה נאלצו שוב לכבות את אופציית ה-Cross Play בינהם ובין המחשב.

The MOST blatant and ridiculous aim hack I've EVER seen in a video game 😂 from r/blackopscoldwar

הימצאותם של צ'יטרים כבר בשלבי הבטא של המשחק מציפה מספר בעיות אך הגדולה ביותר שבהן היא העובדה שמערכת ההגנה של המשחק כניראה לא מפסיק חזקה אם היא נפרצה בכזאת קלות ומהירות. עוד בעיה גדולה שיש זה שעכשיו מפתחי הצ'יטים יכולים לחקור את חומות ההגנה השונות של המשחק והמנוע שלו כדי להמשיך ולפתח צ'יטים שיעבדו גם בעתיד. אנו מקווים שעד ההשקה המלאה של המשחק תפותח מערכת Anti-Cheat מספיק חזקה, כי אם לא - מצב המולטיפלייר של Cold War יינטש מהר מאוד.

Call of Duty: Black Ops Cold War יושק ב-13 בנובמבר עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב.
מה אתם חושבים על הבטא? האם יצא לכם להיתקל בצ'יטרים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י