הרשמה

חברת Activision סוגרת את אחד מאתרי מכירת הצי'טים הגדולים ל-COD Warzone

ל-Activision אין סבלנות לשחקנים שבוחרים לרמות, או למי שמאפשר להם לרמות.

יש חדשות טובות. ויש חדשות שהן פשוט מצויינות.

כשמדובר במשחקי מולטיפלייר תחרותיים, אי-אפשר להתווכח שכולנו ככל הניראה פגשנו צ'יטרים לפחות פעם אחת, אבל לצערם של שחקני Warzone- הם כנראה מכירים את התופעה יותר טוב מכולם. אז יש לנו חדשות טובות בשביל אותם השחקנים: עכשיו לפחות, Warzone אמור להיות לפחות קצת יותר נקי מהורסי-השמחות שבוחרים לרמות, לאחר שאחד מהאתרים הפופולאריים למכירת צ'יטים והאקים עבור משחקים הוריד את כל התוכנות הרלוונטיות עבור כותר ה-Battle Royale המצליח של Activision, לאחר שזו החליטה לתבוע את האתר.

מנהלי האתר פרסמו הודעה בערוץ הדיסקורד שלהם על מנת להסביר את השינויים: "כמו שחלקכם כבר יודעים, חברת Activision הגישה תביעה כנגד CxCheats והבהירה לנו השירותים אותם אנחנו מציעים מפרים את תקנון השימוש שלה," נכתב בהודעה הרשמית, אשר המשיכה, "כתוצאה מהתביעה הזו מצד Activision, הסכמנו להפסיק את הפיתוח והתמיכה עבור כל המוצרים הקשורים ל-Call of Duty אשר נמכרים דרך האתר שלנו. המוצרים הללו לא יחזרו ל-CxCheats בשום צורה שהיא."

למרות שאולי אפשר לחשוב שמדובר ברגע מכריע עבור עתיד אתר CxCheats, אין לכם מה לדאוג להם. האתר עדיין ממשיך במכירת צ'יטים עבור משחקים שאינם Call of Duty, דוגמת PUBG ו-Apex Legends. עם זאת, תמיד קיימת האופציה שחברות נוספות יחליטו ללכת בעקבות התקדים של Activision ולתבוע את CxCheats. נחזיק אצבעות.

חברת Activision כבר הוכיחה לנו בעבר שהיא לוקחת את הצ'יטרים ברצינות, כשרק באפריל האחרון המפיצה חסמה כ-70,000 שחקנים עם הבטחה לגלי הרחקות נוספים שעתידים יהיו להגיע. בעיית הצ'יטרים במשחק הפכה כה משמעותית, עד ששחקני קונסולות רבים החליטו לבטל את פונקציית ה-Cross Play על מנת להימנע משחקני ה-PC, כיוון ששם קל יותר בצורה משמעותית להשתמש בצ'יטים כאלו ואחרים.

מה אתם אומרים, האם בקרוב סוף כל סוף נוכל ליהנות ממשחק של Warzone ללא צ'יטרים, או שמדובר בטיפה בים והם כאן כדי להישאר?

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י