הרשמה

קונסולת ה-PS5 תתמוך במשחקי ה-PS4, אך לא בדורות הקודמים

לפחות על פי Ubisoft. אולי סוני עוד תפתיע אותנו?

האם ב-2020 תאימות לאחור עם כל הדורות הקודמים עדיין רלוונטית בכלל?

Ubisoft הצליחה לגלות לנו עוד פרט חדש ומסקרן על קונסולת הדור הבא של סוני, או לפחות כך נראה. כולנו כמובן כבר מחכים להניח את ידינו על הקונסולה החדשה, וכל פיסת מידע נוספת היא כמו אווירה לנשימה - אין מה לעשות, ככה זה רגע לפני הדור הבא, אנחנו רוצים לדעת על כל פרט חדש, והפרט הבא מסקרן במיוחד, כיוון שהוא נוגע לנקודה רלוונטית לשחקנים רבים: תאימות לאחור.

המידע החדש מגיע אלינו מעמוד התמיכה הרשמי של חברת Ubisoft, שם באחת מהתשובות לשאלות, גילו לנו כי קונסולת ה-PS5 אמנם תתמוך במשחקי PS4 נבחרים, אך לא במשחקי הדורות הקודמים של הפלייסטיישן: ה-PS2, PS3 והפלייסטיישן המקורי, בניגוד למה ששחקנים רבים קיוו.

נכון לרגע כתיבת מילים אלו, התגובה המקורית בעמוד התמיכה של Ubisoft עודכנה, והפרט בנוגע ליכולת התאימות לאחור הוסרה, אבל באינטרנט כמו באינטרנט - אי אפשר למחוק שום דבר. "כחלק מתהליך השדרוג לדור הבא, פלייסטיישן (סוני) מציעה מספר פיצ'רים אשר מיועדים לעזור לכם לעבור מהפלייסטיישן 4 אל הפלייסטיישן 5," קורא הפוסט. "שחקני קונסולת הפלייסטיישן 4 יוכלו להצטרף למשחקי אונליין יחד עם שחקני הפלייסטיישן 5." המשך התגובה הוא החלק שנמחק ונכתב בו "תאימות לאחור תוצע יחד עם משחקי פלייסטיישן 4 תומכים, אך לא תהיה אפשרית עבור משחקי הפלייסטיישן 3, הפלייסטיישן 2, או הפלייסטיישן."

חשוב להדגיש, ההודעה הזו אינה מגיעה ישירות מסוני, אלא מ-Ubisoft עצמה, ולכן יש לקחת את ההודעה בעירבון מוגבל, ולזכור כי קיימת אפשרות ומדובר אך ורק בגישתה של Ubisoft עצמה כלפיי תאימות לאחור על קונסולת הפלייסטיישן 5, ולאו דווקא בגישתה של חברת סוני, שייתכן ועדיין תצליח להפתיע אותנו בעניין. 

קונסולת הפלייסטיישן 5 צפויה להגיע אלינו באמצע חודש נובמבר השנה, ככל הניראה כשבוע לאחר השקת ה-Xbox Series X של מיקרוסופט. אנחנו כבר לא יכולים להמשיך ולהמתין עד שנשים את ידינו על אחת מקונסולות הדור הבא.
מה אתכם, PS או Xbox, והאם תאימות לאחור בכלל מעניינת אתכם?

 

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י