הרשמה

פרטים חדשים על COD החדש נחשפים

ההכרזה נמצאת כבר מעבר לפינה

אמא תמיד אומרת - אין שום דבר סודי באינטרנט

לפני שבועיים וחצי סיפרנו לכם על מה שנראה כמו הדלפה של המשחק הבא בסדרת Call of Duty. על פי ההדלפה, המשחק החדש יהיה חלק מהיקום של Black Ops והוא יקח אותנו לתקופת המלחמה הקרה. עם כל יום שעובר, עוד ועוד פרטים על המשחק החדש יוצאים ומודלפים כך שככל הנראה אנו נמצאים במרחק ימים בודדים מההכרזה עליו.

פרטי המידע החדשים מגיעים מאתר PS4Patches אשר מאגד בו פרטים על כל העידכונים למשחקי הקונסולה. האתר חושף משהו שניראה ככל הניראה כמו גרסת האלפא של משחק ה-Call of Duty החדש. האלפא עלתה תחת השם CUSA20046: The Red Door כאשר לכל משחקי CoD היו בעבר שמות דומים. אם פותחים את פרטים על האלפא נחשף השם CODINTALPHA1, דבר שלא משאיר הרבה מקום לטעויות. משקלה של האלפא הוא כ-71.4 ג'יגה וכוללת בה את מצבי ה-Camping, Multiplayer, Warzone וזומבים.

בנוסף לפרטי האלפא, כורי מידע (Data Miners) הצליחו לשים את ידיהם על התמונה הבאה, שנראת כמו תמונה רשמית אשר מציגה את שם המשחק: Call of Duty: Black Ops.

חשוב לזכור שאת כל המידע הזה חייבים לקחת בעירבון מוגבל אך עוד עדות לאמינות הפרטים היא ש-Activision מורידה את התמונה כל פעם שהיא עולה לטוויטר בטענה לפגיעה בזכויות יוצרים. אם הפרטים נכונים זה נראה שהמפתחת בחרה ללכת שוב על Reboot של הסדרה בדומה למה שעשתה עם COD: Modern Warfare. צריך לזכור שכל המידע שהצגנו לכם הוא לא מידע רשמי ויכול להיות שדברים ישתנו או אפילו לא יעשו את דרכם כלל אל המשחק.


יש השערות שאת ההכרזה הרשמית על המשחק נקבל באירוע החשיפה של סוני מחר בערב.
מה אתם חושבים על המשחק? האם המלחמה הקרה היא כיוון טוב לסדרה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י