הרשמה

פרטים חדשים על Cyberpunk 2077 נחשפים

הפאזל של Cyberpunk 2077 ממשיך להיבנות

סייבר, מכות ולוחמי פנטזיה - דבר שבשגרה

ככל שאנו מתקרבים להשקה של Cyberpunk 2077 נחשפים עוד ועוד פרטים על אחד המשחקים המצופים של השנים האחרונות. אמנם ידועים לנו כבר הרבה מאוד פרטים על המשחק וגם קיבלנו סרטוני משחקיות ארוכים ממנו אך עדיין יש כמה סימני שאלה לגביו. משתמש Reddit נחוש אסף פרטי מידע קצרים שמפתחי המשחק סיפרו בפודקאסטים שונים והוא הצליח להשלים עוד כמה חלקים בפאזל.

על פי המידע שנחשף, מערכת הקרב הידנית (Melee) שהוצגה בסירטון E3 "לא הייתה קרובה למה שהם רצו (המפתחים) לכן צפויים שינויים גדולים בתחום הזה". יכול להיות שהשינוי במערכת הקרב נובע מהעובדה שבמקור מערכת הקרב של The Withcer 3 הועתקה ל-Cyberpunk 2077 אך בגלל השינוי מגוף שלישי לגוף ראשון המערכת לא עבדה מספיק טוב לדעת המפתחים.

בנוסף למערכת הקרב נחשפו פרטים על ה-NPC שימלאו את עולם המשחק. על פי המפתחים, ב- The Witcher 3 היו איזורים עם NPC שלא הייתה להם שגרה יומית אמיתית. במשחק החדש של החברה צפויים להיות מעל 1,000 NPC שלכל אחד מהם יש שגרת יום שנבנתה באופן פרטני. זה אומר שלכל דמות יהיו משימות שהוא יעשה בימים וזמנים מסויימים. ה-NPC יעשו את כל העיסוקים והמטלות שלהם אם או בלי התערבות מצד השחקן וכל זה על מנת לגרום למשחק להרגיש הרבה יותר מציאותי וחי גם ללא פעולות שחקן בעולם.

לבסוף נחשפו מעט פרטים על גיימפליי במרחב הסייבר (Cyberspace) של המשחק. לדברי המפתחים כאשר שחקן ימצא במרחב הסייבר הוא יוכל לקרוא לדמויות ולוחמי פנטזיה שונים לעזרתו על מנת להילחם בהאקרים רשעים. על פי המפתחים "מרחב הסייבר הוא קצת כמו Skyrim שפוגש את Tron" כששם יתבצעו קרבות בין מפלצות והאקרים "טובים" לבין האקרים "רעים". 

Cyberpunk 2077 יושק ב-17 בספטמבר עבור Stadia, קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא ולמחשב.
מה אתם חושבים על הפרטים החדשים שנחשפו? האם אתם מצפים למשחק? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:48 14.06.2020 | elad9219 elad9219

    הלוואי שזה יהיה משחק כזה טוב כמו שמדברים עליו. לא מבין רק למה מהשנייה הראשונה התלבשו כולם על המשחק הזה שאמור להיות אחד המשחקים הטובים של השנים האחרונות. על סמך מה? בגלל שזאת אותה חברה שפיתחה את The Witcher 3? נראה לי מוגזם. יש חברות כמו Rockstar, Valveו- Blizzard שהוכיחו את עצמן שכל משחק כמעט שהן מוציאות הוא מדהים, אבל פה?

  2. 2

       | פורסם ע"י