הרשמה

E3 2018: סיכום מסיבת העיתונאים של Square Enix

על חלק גדול מהמשחקים אנחנו יודעים, במה החברה תוכל לחדש?

כל ההכרזות מהאירוע של אגדת ה-RPG מיפן

חברת Square Enix שאחראית על כ"כ הרבה משחקים טובים וסדרות משחקים אייקוניות חוזרת לקדמת הבמה עם אירוע משל עצמה בE3-. האירוע התנהל כסרטון של כחצי שעה בו יוצגו כל המשחקים ש-Square Enix בחרה להראות באירוע. אלו הם האירועים המרכזים מהסרטון:

Shadow of the Tomb Raider

הפרזנטציה החלה עם טריילר ארוך שהציג את המשחקיות של משחק ההמשך ל-Rise of the Tomb Raider ואת היכולות החדשות של לארה קרופט שכוללות תפיסת אנשים ותלייתם מעצים, שיפור של יכולות ההתגנבות שלה ועוד. את סרטון המשחקיות הציג אחד מהמפתחים של המשחק שגם דיבר על כך שיהיו יותר קברים לשדוד, אפשרות לשחות ולחקור את השטח מתחת למים, והגדלת האזור המשותף לשחקנים השונים בנוסף להוספה של עיר תת-קרקעית. המשחק יושק ב-14 בספטמבר 2018.

Final Fantasy XIV x Monster Hunter World

כמה פרטים חדשים לגבי Final Fantasy XIV שוחררו, בעיקר בנוגע להרחבה החדשה של משחק ה-MMO המוצלח, Stormblood. הטריילר החדש ששוחרר מציג את הסיפור שמגיע עם ההרחבה הזו וחלק מהמשחקיות, בנוסף להכרזה על Patch מאסיבי שנקרא Under the Moonlight. עוד הוכרז כי קרוסאובר בין המשחק למשחק ציד המפלצות, Monster Hunter World יגיע בקיץ הקרוב, למרות שאין עדיין מידע לגבי מה אומר שיתוף הפעולה הזה.

The Awesome Adventures of Captain Spirit

עוד פרטים וטריילר חדש נחשפו עבור המשחק שהוכרז כבר באירוע של מיקרוסופט ויעקוב אחרי כריס, ילד קטן עם דמיון גדול והדמות שהוא מפתח לעצמו: גיבור העל Captain Spirit. המשחק מתנהל בעולם של Life is Strange כששני המפתחים שהציגו את המשחק דיברו על כך שמעריצים יכולים לצפות לרמזים לגבי העונה השנייה של המשחק Life is Strange בתוך המשחק. כאמור, המשחק הוא חינמי ויגיע ממש עוד מעט, ב-26 ביוני.

Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age

טריילר חדש למשחק ה-JRPG של Square Enix שכבר יצא ביפן ויגיע לקונסולות ב4- בספטמבר 2018.

Babylon’s Fall

משחק חדש לחלוטין מגיע לקונסולות ה-PS4 והמחשב האישי דרך שירות Steam. המשחק נקרא Babylon’s Fall ובעוד שלא קיבלנו פרטים על הסיפור של המשחק או המשחקיות, אנחנו יודעים שמי שמפתחת אותו היא לא פחות מחברת Platinum Games שאחראית על כמה ממשחקי האקשן הטובים יותר של השנים האחרונות אז יש למה לצפות. המשחק יגיע בשנה הבאה.

Nier Automata: Become as Gods

טריילר נוסף על הגעת משחק האקשן המעולה של Square Enix ו-Platinum Games לקונסולת הXbox One-. המשחק יגיע ב26- ביוני לקונסולת הXbox One.

Octopath Traveler

טריילר קצר על המשחק הבלעדי לקונסולת ה-Nintendo Switch שעוקב אחרי הסיפור של שמונה גיבורים שונים ועל הבחירות שלהם באותו העולם, בין אם מדובר בבחירות בסיפור או בחירה של המקצוע שאותו תשחקו. המשחק מגיע ל-Nintendo Switch ב13 ביולי 2018.

Just Cause 4

המון פרטים לגבי משחק האקשן Just Cause 4 שמגיע לקונסולות ה-PS4, Xbox One והמחשב האישי ב4 בדצמבר 2018. חלק מהפרטים חשפו את השם של המדינה שתהיו בה, סוליס, ועל כך שהיא המפה הגדולה ביותר בתולדות סדרת המשחקים. עוד נאמר כי מערכת הנהיגה והרכבים השונים עברו ריענון כך שהם מרגישים יותר נוחים לשליטה. המשחק גם יכלול מערכת מזג אוויר משוגעת שתכלול בנוסף לגשם ורוח, גם סופות חול, טורנדו, ברקים ועוד.

The Quiet Man

טריילר קצר ומגניב למשחק חדש של Square Enix שבמסגרתו תשחקו חירש (ואולי גם אילם) שכנראה מנסה לעשות קצת סדר בעיר שלו בעזרת שתי ידיו. אנחנו צפויים לקבל עוד מידע על המשחק הזה באוגוסט הקרוב.

Kingdom Hearts 3

סרטון משחקיות נוסף עבור Kingdom Hearts 3 כשהפעם אנחנו נחשפים טיפה לעוד משחקיות שונה, העולם של רטטוי ועוד חתיכה קטנה מהסיפור של המשחק שמסכם את סדרת המשחקים המרכזית.

את האירוע המלא תוכלו לראות כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:44 12.06.2018 | elad9219 elad9219

    מחכה ל-Just Cause 4.. אחד המשחקים המהנים.

  2. 2

    19:45 12.06.2018 | MisterMaor72 MisterMaor72

    מחכה ל Just Cause 4

  3. 3

       | פורסם ע"י