הרשמה

חברת Techland רוכשת את הזכויות על סדרת Call of Juarez

החברה מחזירה את Gunslinger ל-Steam בהנחה

רכישה מעניינת של Techland שיכולה להניב פירות מחודשים בעתיד

חברת Techland הודיעה אמש שהיא רכשה את זכויות ההפצה של סדרת משחקי המערבון Call of Juarez, סדרת משחקי יריות שהייתה בבעלותה של חברת יוביסופט. מיד לאחר ההכרזה, החברה ביצעה את הצעד הראשון שלה כמחזיקת הזכויות בכך שהיא השיקה מחדש את המשחק האחרון הסדרה, Gunslinger בחזרה ל-Steam בהנחה של 33%. 

במידה ולא שיחקתם מעולם בסדרת Call of Juarez, מדובר בסדרה שמבוססת בעיקרה על המערב הישן של אמריקה. המשחק הראשון בסדרה, Bound in Blood ששוחרר אי שם ב-2007, גולל את סיפורם של האחים McCall בחיפושם אחר הזהב של Juarez. הסיפור התרחש בתקופת מלחמת האזרחים האמריקאית. המשחק השני בסדרה, The Cartel לקח אותנו להווה כדי לגלם תפקיד של שוטרים במהלך מלחמות הסמים של הקרטלים המקסיקנים. המשחק השלישי והאחרון בסדרה, Gunslinger החזיר את הסדרה בחזרה למערב הישן של אמריקה ובעצם בחזרה למקורות. 

"סדרת Call of Juarez קיבלה הכרה רבה וטובה מקהילה גדולה של שחקנים. אנו גאים לקבל את Call of Juarez: Gunslinger לצוות ההפצה שלנו, אנו רוצים להודות ליוביסופט על העבודה הנהדרת שלהם בהפצת המשחקים בסדרה, אנו נמשיך את המאמצים ונתמוך במעריצים של הסדרה באותה דרך ובאותה תשוקה", אמר אדם לאסון (Adam Lason), מנהל המוצר הראשי של Techland. 

כמובן שהשאלה המרכזית שנשאלת היא האם Techland מתכננת השקה מחודשת גם של הכותרים הקודמים בסדרה, או לחילופין לעבוד על משחק המשך חדש לגמרי. בהחלט שווה לשים עין עכשיו שהסדרה נמצאת בידיים חדשות.  

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:43 03.05.2018 | WarFox89 WarFox89

    לא לא אל תתבלבלו. הם לא הולכים לפתח משחק חדש בסדרה או לתקן את המשחקים הקיימים. הם אלו שהולכים לקחת את הכסף על כל קנייה חדשה עכשיו. COJ היה משחק ממש טוב בתקופה של Bound in Blood ושם הוא נשאר בערך.

  2. 2

       | פורסם ע"י