הרשמה

זו הייתה רק שאלה של זמן: Far Cry 5 נפרץ לאחר 19 ימים בלבד

הכוכב החדש של יוביסופט בשבועות האחרונים הוא קורבן נוסף של האקרים

אחרי הפריצה של Assassin's Creed Origins, הגיע תורו של Far Cry 5

המשחק Far Cry 5, כמו גם כמה מהמשחקים האחרונים של יוביסופט, כולל מספר שכבות הגנה שאמורות לעצור מקבוצות פריצה כאלו ואחרות לפרוץ את המשחק ולהפיץ אותו בחינם ברחבי הרשת. מסתבר ששכבות ההגנה הללו הן בסך הכל גורם מעכב עבור אותן קבוצות פריצה, כי בסופו של דבר המשחק נפרץ, וזה בדיוק מה שקרה עם Far Cry 5. 

המשחק Far Cry 5 נפרץ אמש רשמית כאשר ה-Crack עבור המחשב הופץ ע''י האקרים שעקפו את שכבות ההגנה של המשחק שסופקו ע''י Denuvo, EAC ו-VMProtect. לפני הפריצה של Far Cry 5, נפרץ גם המשחק Assassin's Creed Origins, גם הוא של יוביסופט, וגם הוא כלל יותר משכבת הגנה אחת, אבל כאמור זה לא מנע מהאקרים לפרוץ אותו. רק לשם השוואה, את Origins לקח כשלושה חודשים לפרוץ, הרבה יותר זמן מ-Far Cry 5 שאותו לקח 19 ימים לפרוץ. 

קבוצת הפריצה שמכה שוב הינה קבוצת CPY, קבוצה שאחראית על רוב הפריצות שקשורות במערכת ההגנה Denuvo. הקבוצה פרסמה את ההצלחה שלה ב-subReddit מיוחד בפורום Reddit שמתעסק בפריצות משחקים. 

ישנם מקרים שבהם עדכונים שמופצים ע''י המפתחת סוגרים מספר פירצות ובכך מונעים מאנשים שאין בבעלותם את המשחק לשחק, מה שאומר שאותם אנשים שכבר הורידו את הגרסא הפרוצה יאלצו להסתפק בגרסא לא מעודכנת שמותאמת ל-Crack. 

מדובר בהחלט בחדשות מאכזבות מאוד עבור יוביסופט, אבל למזלם Far Cry 5 מתיר רושם חיובי וזה מתבטא כמובן גם במכירות. ע''פ הערכות, המשחק מכר כ-5 מיליון עותקים במהלך השבוע הראשון, שזה שיא של הסדרה, במיוחד ב-Steam. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:16 17.04.2018 | WarFox89 WarFox89

    תאמת זה קרב אבוד מראש וגם אם יציבו 100 שכבות הגנה על המשחק - האקרים יפרצו אותו בסופו של דבר.
    העניין תמיד מסתכם בזה: או שאתה משלם על המשחקים שלך או שאתה גונב אותם ופוגע במי שעבדו קשה עליהם. זאת בחירה שקולית של כל גיימר.

  2. 2

       | פורסם ע"י