הרשמה

משחקי God of War העתידיים עשויים להתבסס על המית' המצרית ומית' המאיה

יש עוד הרבה אלילים לחסל שם בחוץ...

ההרפתקה הבאה של קרייטוס תתרחש במיתולוגיה הנורדית, אך ייתכן שהסדרה תחקור בהמשך גם כיוונים אחרים לגמרי

במאי משחקי God of War, קורי ברלוג (Cory Barlog), סיפר בראיון שנערך עימו לאחרונה כי סדרת משחקי הפעולה המיתולוגית (תרתי משמע) לא צפויה להסתיים לאחר המשחק הבא שצפוי לצאת בקרוב. לאחר שישה כותרים שמבוססים על המיתולוגיה היוונית, ההרפתקה הבאה של קרייטוס תתרחש במיתולוגיה הנורדית, אך ייתכן שהסדרה תחקור בהמשך גם כיוונים אחרים לגמרי.

"המשחקים ביוון סימלו את העידן היווני של God of War", סיפר ברלוג. "בהמשך, יחקור קרייטוס את המיתולוגיה הנורדית שתסמל את העידן הנורדי של הסדרה, אך יכול להיות שבעתיד נגיע גם לעידן המצרי, עידן המאיה וכן הלאה."

הבסיס המיתולוגי של God of War אינו הדבר היחיד שישתנה מאז ימיו הראשונים. המשחק החדש יתן דגש גדול יותר על חקר המפה, זווית צילום קרובה יותר וסיפור אישי יותר. מנהלת Sony Santa Monica, שאנון סטאדסטיל (Shanon Studstill) התייחסה לדברים אלו: "נראה שהסדרה הזו הייתה זקוקה לשינוי. היא התחילה להתיישן ודמותו הברוטלית והבריונית של קרייטוס התחילה למצות את עצמה. בסופו של דבר, היינו צריכים לשנות המון דברים."

נכון לעכשיו, God of War יושק ב"תחילת 2018", אך לפי שמועות רבות, תאריך ההשקה הודלף ל-22.3.18. בנוסף, ברלוג ציין בעבר שהקמפיין של המשחק ייארך בין 25-35 שעות, מה שהופך אותו לגדול באופן משמעותי מאלה של הכותרים הקודמים בסדרה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:14 07.01.2018 | siegfried siegfried

    אני לא אתפלא אם הבוס האחרון במשחק הבא יהיה מפלצת הספגטי המעופפת.

  2. 2

    17:03 08.01.2018 | R_man R_man

    ביזיון, עוד מסחטת כסף.

    המשחק השלישי נגמר טוב, הטרילוגיה הסתיימה יפה עם טעם נהדר, ופתאום מחזירים אותה לחיים כאילו לא קרה כלום.

  3. 3

       | פורסם ע"י