הרשמה

קלטות 64GB ושירותי האונליין של נינטנדו צפויים להידחות

שני שירותים מצופים שניאלץ לחכות עוד כדי לקבל אותם...

שניים מהשיפורים והתוספות ששחקנים הכי ציפו להם, קלטות משחק של 64GB ושירותי האונליין של נינטנדו, צפויים להידחות להמשך השנה.

ההכרזה על דחייה של קלטות המשחק בעלות שטח אחסון גדול יותר נעשה בדיווח שהגיע מה-Wall Street Journal, שדיבר על כך שבעוד שנינטנדו התכוונה להביא לנו את הקלטות המיוחדות ב-2018, היא נתקלה בקשיים טכניים מיוחדים איתם ולכן היא דוחה את היציאה שלהן לשנת 2019. אלו הן חדשות מאוד מצערות עבור שחקנים ומפתחים כאחד שמצאו את עצמם השנה נאלצים להוציא משחקים פיזיים עם תוכן להורדה בגלל חוסר מקום בקלטת המשחק. לשם השוואה, משחקי PS4 ו-Xbox One מגיעים על דיסק Blu-Ray שיכולים להכיל עד 50GB של מקום אחסון כך שלהם אין את הבעיה הזו. כל זה היה פחות בעייתי אילולא לקונסולה עצמה היה מקום אחסון רב יותר אבל כרגע זה לא המצב וקשה למצוא כרטיסי SD עם נפח גדול במחיר זול.

עוד בנושא דחיות, שירותי האונליין של נינטנדו צפויים להידחות, שוב. הפעם כנראה שהדחייה תהייה רחוקה יותר ואם חשבנו שב-2018 נוכל לשלם עבור שירות אונליין שייתן לנו חוויה דומה לזו ב-PS PLUS או Xbox Live, כנראה שנצטרך לחכות עד לסתיו של 2018, כך נרמז לפי האתר האיטלקי של נינטנדו. נינטנדו כבר הודיעה על דחייה של השירות לאביב של 2018, עכשיו יש דחייה נוספת. לטעמי אם כבר התהליך נדחה כל כך אפשר לחכות איתו טיפה ולהתחיל להביא לנו את שירות הסטרימינג של משחקים ישנים שהם הבטיחו.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י