הרשמה

ה-Nintendo Switch מכרה יותר מ-10 מיליון יחידות ברחבי העולם

ואנחנו קצת יותר מ-9 חודשים מהיציאה שלו

"הקונסולה תמשיך את המומנטום שלה גם לתוך 2018"

בהכרזה שנעשתה לאחרונה על ידי נינטנדו נחשף כי הקונסולה החדשה שלה, Nintendo Switch, מכרה מעל ל-10 מיליון יחידות ברחבי העולם.

בהכרזה נכתב שלמרות שהקונסולה הושקה במרץ, חודש שלא שמור בדרך כלל ליציאה של קונסולות ביתיות ועם המכירות של תקופת החגים שעדיין בעיצומן ה-Nintendo Switch כבר מכרה 10 מיליון יחידות לצרכנים ברחבי העולם, זאת לפי נתוני המכירות הפנימיים של החברה.

נינטנדו שמה את האצבע על שני המשחקים המצוינים שהשתחררו השנה, The Legend of Zelda: Breath of the Wild ו-Super Mario Odyssey כגורמים העיקריים להצלחה של הקונסולה בנוסף ליציאה של משחקי צד שלישי כמו Mario + Rabbids, FIFA 18, Rocket League ו-Stardew Valley. "התגובה של המעריצים הייתה נהדרת ואנחנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לעמוד בדרישה בתקופת החגים", כך אומר רג'י פילס-אמה (Reggie Fils-Aime) בהכרזה.

לגבי העתיד של הקונסולה אחרי השנה הראשונה והמפוצצת שלה, נינטנדו אמרה שאחרי השנה "שוברת השיאים" של הקונסולה, היא תמשיך את המומנטום שלה לתוך 2018 יחד עם משחקים כמו Kirby Star Allies, שני משחקי Bayonetta ומשחק חדש בסדרת משחקי Yoshi זאת לצד משחקי צד שלישי כמו Wolfenstein II: The New Colossus (שאני עדיין לא מבין איך הולך לעבוד על הקונסולה של נינטנדו), Mega Man 11, Runner 3 ו-Project Octopath Traveler.

אם תקופת החגים תמשיך להיות טובה עבור נינטנדו אולי התחזיות על העקיפה של ה-Wii-U תוך שנה אחת (מכרה 13.5 מיליון יחידות) יתבררו כנכונות.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י