הרשמה

נקודות קלות - שיטת שיווק חדשה?

ad banner
ad banner

המשחק Avatar ידוע לשמצה בשל העובדה שיש לו את נקודות ההישגים הקלות ביותר ל-Xbox 360. כעת מתברר שבעבר הוא הכיל אצ'יוומנטים קשים הרבה יותר.

לאחר שאתר oxm.co.uk בחן את הקוד המקורי של המשחק ורשימת האצ'יוומנטים שקיבלו מחברת THQ לבדיקת המשחק,  התברר להם כי נקודות ההישגים בין גירסת הבדיקה והגירסה הסופית של המשחק שונו. במקור היו כ-20 קטגוריות שונות לנקודות, החל מצירוף מכות שונות וכלה בסיום המשחק בדרגות הקושי השונות. לעומת זאת, במשחק הסופי נשארו רק חמש קטגוריות שונות לנקודות, ובעזרת צירוף של 50 מכות מוצלחות פותחים את כולן.

אז מה למעשה השתנה? שאלה טובה. העובדות מדברות בעד עצמן, היו אצ'יוומנטים סבירים למשחק בגירסה לעיתונאים, ואילו בגירסה הסופית הן שונו למה שהן היום. האם יוצרי המשחק החליטו לתגבר את מכירות המשחק על ידי אצ'יוומנטים קלים להשגה? אני מניח שלא תשמעו זאת מהם.

 

ad banner

 לנושא בפורום XBOX

עוד ב- Vgames:

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י