הרשמה

מנכ"ל Square Enix מדבר על התמיכה העתידית ב-Switch

יש כאן חדשות טובות וחדשות רעות

"אנחנו רוצים ליצור IP חדשים ולהוציא מחדש כותרים ישנים לפלטפורמה"

נשיא ומנכ"ל חברת Square Enix, יוסוקה מאטסודה (Yosuke Matsuda), דיבר על התמיכה של החברה שלו בקונסולה החדשה של נינטנדו, Nintendo Switch, ודיבר על הכיוון שהחברה רוצה ללכת בו בהמשך. מאטסודה העיר על כך שהקונסולה נמכרת בכמויות אדירות ושהחברה שמה לב לזה.

הוא הוסיף שהחברה רוצה להיות אקטיבית בתמיכה שלה בקונסולה ו"להיות פרואקטיבים בפיתוח שלנו עבור משחקי בינוניים בגודלם שמתאימים לקונסולה. משחקים שאנחנו מצטיינים בהם". מאטסודה גם דיבר על הבאת כותרים ישנים לקונסולה: "אנחנו מבססים את ביזור משאבי הפיתוח שלנו על המאפיינים המיוחדים של כל פלטפורמה. בפרט, ה-Nintendo Switch הופך את המינוף של הקטלוג האחורי שלנו לקל יותר, כך שאנחנו רוצים להיות פרואקטיבים ביצירת כותרים חדשים והבאה של כותרים ישנים לפלטפורמה הזו".

אלו הן חדשות טובות ורעות עבור הקונסולה, כי מצד אחד זה מראה כמה החברות הגדולות עדיין זהירות עם המכשיר של נינטנדו ומצד שני זה גם אומר שהחברה כן שמה דגש על הבאת משחקים שונים לקונסולה כך שאנחנו יכולים אולי לצפות למשחקים מהסוג של The World Ends With You המצוין שאולי יגיעו למכשיר. זה גם מתקשר לטור הדעה שלי בנושא התמיכה צד ג' של הקונסולה, כך שאם אתם רוצים אתם יכולים לקרוא אותו כאן.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י