הרשמה

ה-Xbox One X מתקשה לפרוץ אל השוק היפני

כנראה שהיפנים פשוט אוהבים את המוצרים שלהם

הקונסולה מציגה נתוני מכירה עגומים במזרח הרחוק

למרות המאמצים הרבים, קונסולות לא-יפניות בכלל ומערביות בפרט מתקשות לפרוץ אל השוק של המדינה המפותחת במזרח הרחוק. למרות שה-Xbox One X מציגה את הנתונים הטכניים הטובים ביותר שאי פעם נראו על גבי קונסולה, ההשקה שלה ביפן הייתה פלופ טוטאלי.

עבור המערב, ה-Xbox One X נהנתה מציפייה גדולה. עם נתונים טכניים שמבטיחים את הגרפיקה והביצועים הטובים ביותר שקונסולה מסוגלת להפיק, המכירות באירופה ואמריקה נחשבות טובות מאוד. למרות זאת, היפנים עדיין לא השתכנעו.

לאורך השנים, סוני ונינטנדו היו תמיד המובילות בשוק המשחקים היפני. חברות מערביות כמו אטארי ומיקרוסופט, למרות המאמצים הרבים, לא הצליחו לבצע דריסת רגל. לבסוף, למרות הנתונים המעולים שלה, מכירות ה-Xbox One X ביפן היו עגומות.

את הנתון הבא מיקרוסופט לא יאהבו לראות. עם השקתה, נמכרו ביפן רק 1,639 יחידות של ה-Xbox One X. בתקופה שבין ה-6 ל-12 בנובמבר (ה-Xbox One X הושק ב-7 בנובמבר), ה-PS4 Pro מכר 6,028 יחידות, ה-PS4 הרגיל מכר 23,613 יחידות וה-Switch מכרה 84,593 יחידות. כדי להוסיף מלח על פצעיה של ה-Xbox One X, אפילו קונסולות ה-3DS וה-PS Vita בת ה-6 מכרו יותר ממנה.

הקונסולות היחידות שעליהן התעלתה ה-Xbox One X הן ה-Xbox One S ולצדה, ה-PS3 וה-Wii U (שייצורן הופסק מזמן). יכול להיות שהביקוש במערב לקונסולת-העל של מיקרוסופט היה גבוה, אך ביפן היא כמעט שלא קיימת. כנראה שהיפנים פשוט אוהבים את המוצרים שלהם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י