הרשמה

שירותי האונליין של Call of Duty: WW2 מוצפים בתקלות

מצב הקמפיין של המשחק זכה לתשבוחות אדירות, אך בעניין המולטיפלייר מדובר בסיפור אחר לגמרי...

המפתחת, Sledgehammer והמוציאה לאור, Activision, נלחמות במגפה שדבקה במשחק מאז השקתו

השרתים של Call of Duty: WW2 ממשיכים לסבול מתקלות ובאגים. המפתחת, Sledgehammer והמוציאה לאור, Activision, נלחמות במגפה שדבקה במשחק מאז השקתו. שתי החברות נכנסו לשני סבבי תחזוקה ארוכים ביומיים האחרונים, כאשר כל אחד נמשך בממוצע 5 שעות.

התקלות בשרתי המשחק החלו לצוץ עוד מיום ההשקה, 3 בנובמבר. השחקנים מדווחים על קבלת הודעות שגיאה רבות, אובדן של חלק מההתקדמות ושהם "נזרקים" החוצה תוך כדי משחק. תחילה, בוצע תיקון שמגביל את לובי ה-HQ מ-48 שחקנים לשחקן אחד בלבד, ולאחרונה, חזרה ה-HQ לאוויר.

לטענת התמיכה ב-Activision, עדיין קיימת בעיה עם פריטי ה-Inventory, שאינם מוצגים כראוי. זאת לצד רשימה של בעיות מוכרות אחרות שחושפות כי ה-Supply Drops לא מציגות את התוכן שלהן כראוי או שמציגה הודעה שגיאה לשחקן: "Unable to get inventory".

Activision אישרה כי קיימת בעיה נוספת עם Prestige tokens: "אנחנו מנסים לתקן בעיה שלפיה חלק מהשחקנים לא קיבלו את ה-Prestige Unlock Token שלהם כחלק מהמולטיפלייר."

ואם זה לא מספיק, חלק מהשחקנים שהזמינו מראש את לא קיבלו את תוכן הבונוס של המהדורות הדיגיטליות של המשחק, הן במהדורה הרגילה והן במהדורת ה-Deluxe. שחקני ה-Xbox One בפרט מדווחים על תוכן דיגיטלי חסר לאחר שהשתמשו בקודי ההטבה הדיגיטלית שלהם.

גם אתם חוויתם תקלות קריטיות ב-Call of Duty: WW2? שתפו אותנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י