הרשמה

המשחק CoD WWII יעבור עריכת תוכן בעקבות סצנה המרמזת על תקיפה מינית

התקיפה המינית הייתה מרומזת, אך לא נראתה במפורש על גבי המסך

כרגע לא ברור אם עריכת הסצנה תקפה רק לגרסה האוסטרלית בלבד

הגרסה האוסטרלית של Call of Duty WWII תעבור עריכה בעקבות סצנה המרמזת על תקיפה מינית. לפי ועד הדירוג האוסטרלי, הגרסה המקורית של המשחק כוללת "רמיזה לאלימות מינית שזוכה להצדקה קונטקסטואלית", למרות שהיא לא מופיעה על המסך ולא זוכה לעידוד מהמשחק. כרגע, לא ברור אם העריכה תתבצע באוסטרליה בלבד.

להלן תוכן הסצנה (שימו לב, ספוילרים):

באחד מחלקי המשחק, השחקן נכנס לנעליה של מרגלת מטעם בעלות הברית, אשר מסתננת למבנה גרמני. בתוך המבנה, המרגלת צופה באישה אשר נגררת לארון על ידי חייל נאצי בניגוד לרצונה וצורחת "כולכם חזירים!". המרגלת פותחת את הארון והחייל הנאצי אומר לה: "לכי מכאן. זה לא העסק שלך." לאחר מכן, לשחקן ניתנת האפשרות להרוג את החייל או להתעלם.

אם השחקן בוחר להתעלם, הקצין מתקרב לכיוון האישה, המרגלת סוגרת את הארון וניתן לשמוע ברקע צליל של רוכסן נפתח תוך שהאישה צורחת "תתרחק ממני!". ישנה רמיזה שהחייל עומד לתקוף מינית את האישה, אך התקיפה עצמה לא נראית על המסך.

ועד הדירוג האוסטרלי דירג את המשחק כמתאים לבני 18+. לאחר ש-Activision הגישה את המשחק לבדיקה מחדש, לאחר שהוסרה הסצנה, השאיר הועד את הדירוג כמתאים לבני 18+. השינויים כללו החלפה של בגדי האישה מחצאית למכנסיים. בנוסף, צליל רוכסן המכנסיים שנפתח הוסר.

כרגע לא ברור אם עריכת הסצנה תקפה רק לגרסה האוסטרלית בלבד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י