הרשמה

כוכב "משחקי הכס", קיט הרינגטון, מצפה בכליון עיניים לעונה האחרונה בסדרה

השחקן האהוב מספר בהתרגשות על תכניותיו לאחר סיום הסדרה, אך לא שוכח כמה נהנה לככב בה

הרינגטון מתכוון לשחק ואף להפיק פרויקטים נוספים, לאחר שתסתיים העונה האחרונה של משחקי הכס

אחרי מסע ארוך, "משחקי הכס" עומדת בפני סיום. בעוד שצוות השחקנים של הסדרה המצליחה של HBO מתכונן להתחיל בצילומי הפרקים האחרונים, מצפה קיט הרינגטון (Kit Harington), שמגלם את ג'ון שלג, לחיים שאחרי הסדרה.

"משחקי הכס מסתיימת בזמן הנכון בשבילי וכל מי שמעורב בה" אומר הרינגטון. בעוד שסוף הסדרה מהווה חדשות עצובות עבור המעריצים שהתאהבו בדמויות של ווסטרוז, עבור צוות ההפקה מדובר במשימה לא פשוטה.

"יש הרבה דברים שאני לא יכול לעשות. אני מחכה כבר לסיום ו-8 שנים הן בדיוק הזמן הנכון לשם כך," ממשיך הרינגטון. "לא הייתי רוצה שהיא תימשך יותר ממה שהיא צריכה. יש לי רעיונות אחרים שהייתי רוצה לנסות בתחום ההפקה." הרינגטון מתכוון לסדרת הדרמה Gunpowder, שתשודר ב-BBC, אותה הוא מפיק ואף משחק בה.

אך לא רק ההפקה גורמת לשחקן להתרגש. יותר מכך, הוא יוכל לחקור הזדמנויות נוספות בקריירה שלו בצורה טובה יותר, במקום להתחייב לפרויקט אחד. "זה יהיה משחרר, רק המחשבה על כך שכל השנה תהיה פנויה. אתה מצלם במשך שישה חודשים, אבל חצי מהפרויקטים שרצית להשתתף בהם כבר התחילו בצילומים לפני שאותם שישה חודשים עברו."

ועדיין, בעוד שהרינגטון רואה את סיום הסדרה בתור שחרור, הוא לא לוקח כמובן מאליו את החוויה שמשחקי הכס העניקה לו. "התכתבתי במייל עם יוצרי הסדרה באחד הלילות וכולנו התבכיינו ביחד שהסדרה נגמרת."

באשר למעריצי הסדרה, סופה של משחקי הכס לא בהכרח אומר שכל עולם התוכן שלה ב-HBO ייעלם. הרשת עובדת על תסריטים ל-5 סדרות ספין-אוף הקשורים בה.

העונה האחרונה של משחקי הכס תעלה לאוויר בסוף 2018 או בתחילת 2019.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:20 23.10.2017 | beast232 beast232

    הוא במילא משחק כמו אפס

  2. 2

       | פורסם ע"י