הרשמה

משחקי הכס: HBO הולכת רחוק כדי להגן על צופיה מספוילרים של עונה 8

האבטחה סביב נכסי העונה השמינית והאחרונה של משחקי הכס עולה רמה

רמת האבטחה הגדולה סביב התסריטים לא מפתיעה, שכן בחודש יולי, דווח ש-HBO הותקפה על ידי האקרים שגנבו 1.5 טרהבייט של תסריטי ופרקי סדרות

העונה השמינית של משחקי הכס עדיין נמצאת במרחק רב מאיתנו, אך לאחור מתקפות סייבר על שרתי HBO וגניבת חומר מהעונה השביעית, החברה עושה את מיטב מאמציה כדי למנוע דליפת מידע והפצת ספוילרים מהעונה האחרונה.

השחקן ניקולאי קוסטר-וולדאו (Nikolaj Coster-Waldau), שמשחק בתפקיד ג'יימי לאניסטר, סיפר שצוות השחקנים אפילו לא זוכה לקבל את התסריטים לידיו. במקום זאת, השורות של כל שחקן ושחקן מועברות באמצעות רמקולים זעירים שנכנסים בתוך האוזן.

לצידו, סיפר השחקן ליאם קאנינגהאם (Liam Cunningham), שמשחק את סר דאבוס, שבניגוד לקוסטר-וולדאו, הוא הצליח להניח את ידיו על כל ששת התסריטים של פרקי העונה. למרות זאת, הוא לא הצליח לקרוא מילה אחת: "אני לא יכול לפתוח אותם בגלל כל הסדרי האבטחה, בטח שלא להוציא אותם מתחומי אתר הצילום."

רמת האבטחה הגדולה סביב התסריטים לא מפתיעה, שכן בחודש יולי, דווח ש-HBO הותקפה על ידי האקרים שגנבו 1.5 טרהבייט של תסריטי ופרקי סדרות. במהלך העונה השביעית, פרקים מספר 4 ו-6 והתסריטים שלהם הודלפו לרשת לפני העלייה הרשמית לאוויר.

מה שידוע כרגע לגבי העונה השמינית הוא שמדובר על העונה הקצרה היותר בתולדות הסדרה. היא תכלול 6 פרקים בלבד, אך כל פרק יהיה ארוך מהרגיל. בעוד שהסדרה צפויה לעלות לאוויר במהלך קיץ 2018, עושה רושם שהיא תגיע אלינו רק לאחר שנת 2019.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י