הרשמה

מיקרוסופט: ה-Xbox One X יעזור למכור טלוויזיות 4K

מיקרוסופט כבר עובדת עם סמסונג בכל הנוגע לשיווק הקונסולה והטלויזיות של הענקית הקוריאנית

על פי מיקרוסופט, מדובר באינטרס הדדי של יצרניות הטלויזיה ושל מיקרוסופט.

לכולם ידוע שקונסולת ה-Xbox One X החדשה והעוצמתית של מיקרוסופט נוצרה כדי להתמקד יותר במשחקים ברזולוציית 4K, מה שאומר שמלבד הקונסולה, השחקנים צריכים גם להיות בעלים של טלוויזית 4K על מנת להרגיש את החוויה במלואה. אבל אין זה סוד שטלוויזיות 4K טרם חדרו לשוק בסערה כפי שחדרו טלוויזיות 1080p, ומסתבר שגם לכך יש ל-Xbox פתרון מסוים.

אלברט פנלו (Albert Penello), האדם שאחראי על השיווק של קונסולות ה-Xbox בעולם אמר לאתר MCV שחברות טלויזיה התלהבו מאוד מה-Xbox One X. "יש כאן תועלת הדדית. הם צריכים את התוכן כדי לעלות למעלה במכירות, לכן הם שואלים כיצד הם יכולים לשלב את ה-Xbox One X בטלויזיות שלהם בכדי לעזור למכירות שלהם", אמר פנלו.

טלויזיות עם טכנולוגיה חדשה, ותוכן ייעודי לטלויזיות הללו הם כבר תקופה ארוכה עניין של ביצה ותרנגולת. טכנולוגיית ה-4K נמצאת בליבה של קונסולת ה-Xbox One X וזה כמובן רצוי שלבעלי הקונסולה תהיה טלויזיה כזאת על מנת לחוות את הקונסולה בצורה הטובה ביותר, אבל מדובר כאן גם במטרה של יצרניות הטלויזיות, שגם להן אינטרס למכור כמה שיותר טלויזיות 4K, לכן שיתוף פעולה כאן בין מיקרוסופט ליצרניות טלוזייה ייצור תועלת הדדית.

"מדובר באתגר שיווקי מעניין. יש לנו את המומנטום בצד שלנו, שזה עוזר. רוב הטלויזיות שיימכרו השנה יהיה טלויזיות 4K לפי אנליסטים כאלו ואחרים, וכמובן בשנים הקרובות הכל יהיה 4K", אמר פנלו.

חשוב לציין שזה לא חובה בכלל להיות בעלים של טלויזיית 4K בכדי להנות מה-Xbox One X, כמובן שזה יהיה הפתרון האידיאלי שלשם מיקרוסופט מכוונת, אבל גם עם טלויזיית 1080p טובה ניתן יהיה להרגיש בהבדל מקונסולות Xbox קודמות.

ה-Xbox One X יושק ב-7 לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י