הרשמה

פרטים חדשים נחשפו על המשחק Super Mario Odyssey

בין הפרטים: עולמות חדשים ובאנדל סוויץ' מיוחד למשחק

המשחק גם יכלול משחקים קטנים כמו מירוצי מכוניות ואתגר קפיצה בחבל, כך שלא הכל זה פלטפורמה טהורה

הדיירקט האחרון של נינטנדו הסתיים עם שפע של פרטים לגבי משחק הפלטפורמה התלת-מימדי החדש של נינטנדו, Super Mario Odyssey. הפרט החדש הראשון שנחשף היה על עולם חדש במשחק שלא ראינו בעבר בשם X, ועוד נתנו הצצה לעולמות טרופיים חדשים עם חופים ואפשרות לשחות בים מבעבע.

המשחק גם נתן לנו הצצה לאפשרויות העיצוב החדשות במשחק שמאפשרות לנו לבחור את התלבושת של מאריו על ידי שימוש באחת מהחנויות הרבות במשחק, ובאותן החנויות גם אפשר לקנות דברים בשביל לעצב את ה-Odyssey, הכלי האווירי של מאריו שמאפשר לו לעבור בין הממלכות השונות ויונע בעזרת ה-Power Moons שיהיה אפשר לאסוף ברחבי הממלכות בין אם על ידי פתרון חידות או הבסת בוסים שונים. אם אתם מתקשים למצוא אותם, יהיה אפשר להשתמש ב-Talkatoo הציפור, דמות במשחק, לשלם במטבעות ל-Toad או להשתמש ב-Amiibo כדי ש-Uncle Amiibo יוכל לעזור לכם למצוא אותם.

המשחק גם יכלול משחקים קטנים כמו מירוצי מכוניות קטנים ואתגר קפיצה בחבל, כך שלא הכל זה פלטפורמה טהורה. בנוסף קיבלנו הבהרה לגבי הסיפור של המשחק, כשדמות חדשה בשם Tiara, אחותו של Cappy, מי שמשתלט על הכובע של מאריו, נחשפה ככתר של הנסיכה פיץ' וגם אותה צריך להציל מידיו של באוזר. המשחק גם יכלול Photo Mode שיאפשר לקחת תמונות בדומה להרבה משחקים היום בשוק ולהעלות אותן לרשתות החברתיות.

החדשות האחרונות היו על באנדל חדש של הקונסולה עם המשחק, הבאנדל יגיע עם הקונסולה, קוד להורדה של המשחק, שלטי Joy-Con אדומים ויפים וקייס מיוחד למכשיר שיגיע אקסקלוסיבית עם הבאנדל.

המון חדשות לגבי המשחק המרגש של נינטנדו, האם אתם מתכוונים לקנות את המשחק, או את הקונסולה כדי לשחק במשחק? ספרו לנו.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י