הרשמה

המשחקים Doom ו-Wolfenstein II: The New Colossus מגיעים לנינטנדו סוויץ'

אחת ההכרזות הכי גדולות שהגיעו למכשיר

המשחק הראשון יגיע עוד השנה, בעוד שנוכל לחסל נאצים רק בשנה הבאה

אחד הדברים שאנשים מאוד פחדו מהם כשהסוויץ' יצא הוא העובדה שבגלל שהקונסולה היא יחסית חלשה מה-PlayStation 4 וה-Xbox One לא נקבל משחקי AAA רגילים כמו שאנחנו מכירים כמו Call of Duty לדוגמא ונסתפק במשחקים פחות ריאליסטים ויותר מצוירים. אז את החשש הזה אפשר לזרוק לפח כי באירוע ה-Nintendo Direct שהתקיים אתמול בלילה נינטנדו הכריזה ששני משחקי יריות יגיעו לנינטנדו סוויץ'. ועוד אילו משחקי יריות.

Doom, משחק היריות זוכה הפרסים אחד המועמדים למשחק השנה של 2016 יגיע לסוויץ' בסוף השנה הזו. המשחק יגיע בתקופת החגים של 2017 (אזור סוף נובמבר - דצמבר), כשנציג של חברת בת'סדה סיפר לאתר פוליגון כי המשחק יתמוך בכל הפיצ'רים שקיימים במשחק המקורי למעט פיצ'ר ה-SnapMap שמאפשר לאנשים ליצור מפות ולשתף עם אנשים אחרים שלא יהיה חלק מהחבילה. לגבי ביצועים של המשחק ואיך הוא ייראה נצטרך לחכות למידע נוסף.

ואם כבר מדברים על עוד מידע, אחד ממשחקי היריות הכי מצופים השנה, Wolfenstein II: The New Colossus גם כן מגיע לסוויץ' בשנה הבאה. המשחק שמגיע לשאר הקונסולות ולמחשב באוקטובר השנה, ינחת על הסוויץ' ב-2018 כשאין עוד פרטים לגבי הפורט.

החדשות הללו הגיעו משום מקום ומדגישות כמה תמיכת צד שלישי יש לסוויץ' לעומת ה-Wii U. האם החדשות הללו יגרמו לכם לקנות סוויץ' לקראת תקופת החגים ולבעלי הסוויץ' - האם תנצלו את ההזדמנות לחסל מפלצות בדרכים?

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:46 14.09.2017 | אופיר אופיר (אורח)

    פיששש שיחקו אותה

  2. 2

    22:02 14.09.2017 | Danintendo Danintendo (אורח)

    אחלה מכונת משחקים. האקסקלוסיבים של נינטנדו שיצאו עד עכשיו ושיצאו במהלך השנה יספקו שעות על שעות של הנאה ועכשיו גם משחקים של חברות צד שלישי כמו DOOM אז בכלל אין מה לדבר...
    אומנם הרזולוציה יחסית נמוכה בהשוואה לסטנדרט היום אבל אני בהחלט מוכן להתפשר על הרזולוציה הנמוכה על מנת לשחק את המשחקים האלה on-the-go ולהנות מהאקסקלוסיבים של נינטנדו!

  3. 3

       | פורסם ע"י