הרשמה

Dota 2 מקבל ביקורות שליליות בגלל שהוא "הרג" את Half-Life 3

בתגובה, מעריצי Dota 2 דוחקים במעריצי Half-Life להמשיך הלאה

לטענת המעריצים, הפוקוס של Valve ב-Dota 2 תרם להיעלמות של Half-Life

ברור לכולנו שהקשר בין סדרת Dota לסדרת Half-Life בתחום הגיימפליי והעלילה הוא קטן עד ללא קיים בכלל. אבל לפי עובד לשעבר של Valve שעבד על סדרת Half-Life לפני שהפך לכותב הראשי של Dota 2, יכול להיות ש-Dota 2 תרם להיעלמות של Half-Life.

מארק ליידלו (Marc Laidlaw) כתב פוסט בבלוג שלו שעורר לא מעט מחלוקת. באותו פוסט, הוא מתאר כיצד Half-Life 2: Episode 3 היה יכול להיראות. מיותר לציין שהאתר שלו קרס לאחר מכן לאור התנועה הרבה של מעריצי הסדרה, אבל מישהו הצליח להעתיק את כל התוכן לאתר Pastebin. בקצרה, ליידלו כתב בעצם סוג של Fanfic ("ספרות חובבים" בביטוי עברי), כלומר הוא תיאר כיצד Episode 3 יכול היה להיראות מנקודת המבט שלו, ובגלל שהפוסט הנ"ל מגיע מאדם שעבד כבר במקום שבו עבדו על הסדרה בעבר, הדבר גרם ללא מעט ממעריצי הסדרה להטיח האשמות באחד המשחקים הפופולריים ביותר של Valve, הלוא הוא Dota 2 כמובן.

מעריצי Half-Life כתבו בביקורות של Dota 2 דברים כמו: "המשחק הזה הוא טוב, אבל Half-Life טוב יותר", וגם "ביקורת שלילית לזכר Half-Life 3". כתגובה, מעריצי Dota 2 לא נשארו חייבים והגיבו למעריצי Half-Life לעבור הלאה. אין ספק ש-Episode 3 היה אחד המשחקים המצופים ביותר אי פעם, ואי ההגעה שלו הייתה לאחת האכזבות הגדולות ביותר אי פעם בתעשיית הגיימינג.

אף אחד לא באמת יודע האם Episode 3 היה מתישהו סיפור בסיס לעלילה של Half-Life 3, ואת זה גם טען ליידלו, שאמר שהוא בסך הכל "נטע זרעים" ואין לו מידע קונקרטי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:10 29.08.2017 | גלאדוס גלאדוס (אורח)

    גייב ניואל לא יודע לספור עד שלוש! גם את פורטל שכחו

  2. 2

       | פורסם ע"י