הרשמה

העטיפה של NBA 2K18 תתעדכן לאחר המעבר של קיירי אירווינג לבוסטון

מסתמן פתרון למשבר העטיפה של NBA 2K18

גרסא של המשחק עם קיירי אירווינג במדי בוסטון סלטיקס תגיע במועד מאוחר יותר

לאחרונה דיווחנו לכם על הטרייד הענק ב-NBA שסיבך את משחק הכדורסל המפורסם NBA 2K18. כעת מסתמן שהפתרון נמצא מהר מאוד והחששות שהיו נמחקו.

הטרייד של קיירי אירווינג (Kyrie Irving), כוכב קליבלנד קבאלירס שעבר לבוסטון סלטיקס תמורת השחקן אייזיאה תומאס (Isiah Thomas) ועוד מספר שחקנים, סיבך קצת את העניינים עבור משחק הכדורסל המפורסם של חברת 2K, הלוא הוא NBA 2K18. כאמור, השחקן קיירי אירווינג, אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בליגה היה אמור להופיע על עטיפת המשחק כשהוא עוד במדי קליבלנד, אבל המעבר הגדול שלו כנראה הפתיע את 2K והכריח אותם לחשוב מה לעשות עם עטיפת המשחק שלהם כאשר יש עוד מספר שבועות עד להשקת המשחק.

כעת, חברת 2K שחררה הצהרה בנושא ואמרה שהיא תשחרר גרסא של NBA 2K18 כשעל העטיפה יככב עדיין השחקן קיירי אירווינג אך הפעם עם המדים של בוסטון סלטיקס, במועד מאוחר יותר. "אנו נרגשים לקחת חלק באחד התקופות הנזכרות ביותר של ה-NBA עם קיירי אירווינג, האתלט שיופיע על העטיפה של המשחק שלנו, וכמובן אייזיאה, אחד הכוכבים של סגל ה-2K שלנו, שמחליפים קבוצות", אמר ג'ייסון ארגנט (Jason Argent) מ-2K. "לא מדובר באירוע חסר תקדים, ששחקן שמופיע על עטיפה עובר בטרייד לקבוצה אחרת, אבל זה בהחלט טיימינג מאתגר מאחר והמשחק אמור להגיע בחודש הבא. החדשות הטובות הן כמשחק הכדורסל הריאליסטי והמפורסם ביותר, אנחנו רגילים לאירועים כאלו ואנחנו זריזים מספיק להגיב לשינויים ב-NBA. המעריצים צריכים לדעת שאנחנו נשחרר גרסא של המשחק עם אירווינג במדי בוסטון במועד מאוחר יותר."

לפרטים נוספים ולתגובה הראשונית של 2K הנכם מוזמנים לעבור לדיווח הראשוני.

NBA 2K18 יושק ב-19 לספטמבר עבור הקונסולות PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, Nintendo Switch ולמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י