הרשמה

Destiny 2: הטריילר של הבטא במחשב מציג את המשחק ב-4K ו-60FPS

הבטא תיפתח לכולם ב-29 לאוגוסט

כך יכול להיראות המשחק אם ברשותכם מחשב מספיק חזק

אמנם שחקני המחשב נאלצים לחכות הכי הרבה זמן לבטא הפתוחה של Destiny 2 לעומת שחקני הקונסולות, אבל הם בהחלט הולכים להנות מגרסא שנראת יותר טוב משאר הפלטפורמות. בדיוק בשביל זה שוחרר טריילר שמציג כיצד יכול להיראות המשחק על מחשבים חזקים.

הטריילר, כפי שניתן לראות, צולם ושוחק ברזולוציית 4K ב-60 פריימים לשניה, אבל כמובן לא תוכלו לשים לב כל כך להבדלים אם אין ברשותכם מסך 4K. באופן כללי, Destiny 2 על המחשב מאפשר לנו להגיע לרזולוציה של 4K וכמות פריימים בלתי מוגבלת - כמובן בהתאם לחומרה שלכם. שחקני המחשב גם יוכלו לשחק עם ההגדרות של המשחק ולשנות את ההגדרות הגראפיות, הגדרות המקלדת והעכבר, וכמובן שיש תמיכה גם במסכים בעלי יחס גובה של 21:9.

הבטא תתחיל באופן רשמי ב-28 לאוגוסט לכל מי שביצע הזמנה מוקדמת למשחק, אבל יום למחרת הבטא תיפתח לכולם. הבטא תיסגר ב-31 לאוגוסט. בנוגע לתכולת הבטא, היא תכלול מספר שינויים ושיפורים לעומת גרסת הקונסולות אבל התוכן הוא זהה: משימת סיפור, Strike, וגישה מוגבלת ל-Crucible.

Destiny 2 יושק ב-6 לספטמבר עבור ה-PlayStation 4 ול-Xbox One, המשחק יגיע למחשב ב-24 לאוקטובר. המשחק כאמור יופעל דרך ה-Blizzard Battle.net.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י